1+1=3??

ORIGINAL: merete_80

Kroppen er en festlig bil [X(]

Men så bra med EL på vei [:)]

Tusen takk, Merete! [:D]

Også i dag er det heeelt rolig! Ikke en eneste murr, om jeg kan kalle det det-hehe[:D] Temp gått opp 0,3 grad igjen....

Merkelig![8|]

ORIGINAL: Siljuls

Den kroppen er ikke til å bli klok på altså, uansett hvor nøye man gransker den [8|]
Jeg har aldri hatt vondt i forbindelse med verken EL eller TR før, men denne gangen kjente jeg det faktisk i høyre eggstokk. Som om en liten gnom satt å slo knute på den [8D]

Hæhæ!!!

Og den gnomen var jammen med sterk, så det ble vel både dobbel og trippel knute!! [:D][:D]

ORIGINAL: Lambi`83

Den kroppen er ikke til å bli klok på altså, uansett hvor nøye man gransker den [8|]
Jeg har aldri hatt vondt i forbindelse med verken EL eller TR før, men denne gangen kjente jeg det faktisk i høyre eggstokk. Som om en liten gnom satt å slo knute på den [8D]

Hæhæ!!!

Og den gnomen var jammen med sterk, så det ble vel både dobbel og trippel knute!! [:D][:D]

Tror det ble pålestikk, faktisk [8D]

Jeg dæver!!

Ikke så mye nytt her i gården[8|]
El testene er negative igjen....temperturen fortsetter å stige....

Bortsett fra det så er det nattevakt snart... Fikk mld om at det trengtes en ekstra på jobb til natta...og jeg vet allerede nå hvem det er som har ringt og sagt at hun er syk... På bakgrunn at hun hater nattevakter og er stadig syk når vi jobber netter....Åh!! Jeg er ikke ofte sint, men jeg blir litt sinna på unnasluntrere!![:-]

Puh[:D]

Er vel greit at det ikke er noe å rapportere mens kjæresten er borte. Hihi...
Måtte bare [8D]

ORIGINAL: griseknoen

ORIGINAL: Kakken

Er vel greit at det ikke er noe å rapportere mens kjæresten er borte. Hihi...
Måtte bare [8D]

sant sant.

Hæhæ!!!

Ferdig med 3 netter-woop, woop!! Og har fri 3 dager på rad!!! [:D][:D]

I kveld er det jentekveld igjen-jej!![:D][:D]

Veldig fortjent og kos deg masse med jentene! [:D]

ORIGINAL: Kakken

Veldig fortjent og kos deg masse med jentene! [:D]

Hihi!! Tusen takk!!

Tusen takk, jenter! Det ble en kjempe koselig kveld med nydelige jenter!! <3

Nå regner det som bare det....men jeg har vært og trent og sitter nå under teppet med en kopp kakao, stearinlys er tent og jeg koser meg fælt!!

Ha en fin fredag og helg, skjønner damer!![:D][:D]

Åh, gjett om jeg gjør, griseknoen!!![:D][:D]

-------------------------------------------------

I går så var jeg sammen med mamma og hun ene søstra mi hele dagen!!
Først så spiste vi lunsj på Åpent bakeri før vi satte kursen til Aker Brygge for å shoppe...så spiste vi middag på TGIF før vi møtte den andre søsteren min på Saga kino hvor vi så "Letters for Juliet"-så koselig film! Orntli`chick flick!![:D][:D]
Så avsluttet vi kvelden hjemme hos søstra med hver vår kopp med te og hvor vi løste alle verdens problemer! En herlig dag!!! [:D][:D]

Nå MÅ jeg derimot få ferdig disse takkekortene!![:-]

Ååååå. Hørtes ut som en koselig dag snuppa...
Jeg har skikkelig lyst til å se letters for juliet, men har ingen å se den med [&:]
men godt å høre at den er fin hvertfall [;)]

ORIGINAL: griseknoen

Ååååå. Hørtes ut som en koselig dag snuppa...
Jeg har skikkelig lyst til å se letters for juliet, men har ingen å se den med [&:]
men godt å høre at den er fin hvertfall [;)]

Mannen da[8D]

Back
Topp