1 årskontroll

Elisabeth78

Andre møte med forumet
Har vært på 1 årskontroll med Amalie idag..
82,2 cm og 11660 gram.
Hun fyller 1 om 8 dager:happy:
Stor jente med store foreldre :D
Jeg er 1,85, pappaen 1,93..

Hvor store er deres 1 åringer?:rolleyes:
 
Stor og fin jente :) :) Lillegutt var 77 cm lang og 10400 gram. Midt på treet. Han var skikkelig bolle tidligere, men fra han var 10 mnd til nå så har han bare lagt på seg 200 gram. Hihi :p
 
Var på 1 årskontroll i går, hun er 77cm og 9600 gram:) Hun har skikkelig kulemage da, og er brei over rumpa:p Jeg fikk beskjed om at hun var veldig lang for alderen, så godt å lese at det ikke er så uvanlig!:) Jeg er 176 og far er 193cm, så vesla blir nok lang hun også :p
 
Lillingen min var 77 cm lang og 8860 gram. Han har hele tiden henget etter med vekta, vi trudde han skulle ta igjen det tapte, men den gang ei.
 
76cm og 8660 :D Liten og perfekt. Han har hatt en jevn og stigende kurve siden fødsel (3 uker før tremin 2712gram) Slår mammaen sin med hele 400gram ved fylte ett år :p. Nei, jeg lurer ikke på hvorfor han er litt liten!!! Haha
 
Så gøy å høre om 1 åringene deres

Amalie ble født 17 dg før termin, og var da 55 cm 4335 gr. Eg ba de om å kontrollmåle henne, for var jo sikker på hun var myyye mindre ettersom hun var født nesten tre uker før termin
 
Lillesnuppa fylte 1 år for 11 dager siden! Hun var flotte 77cm og gode 8750g Følger sin egen kurveHelt lik mamman og pappan sin!
 
Andreas var 82 cm og 10,5 kg på ettårsdagen sin. Mamman og pappan er også lange - 189 og 178.
 
Så gøy å høre om 1 åringene deres

Amalie ble født 17 dg før termin, og var da 55 cm 4335 gr. Eg ba de om å kontrollmåle henne, for var jo sikker på hun var myyye mindre ettersom hun var født nesten tre uker før termin
Åj. Tenk om du hadde gått til termin. Mini her var rett over 4kg men jeg syns fortsatt han var liten. Men merket jo på tøy str at han var stor.
 
Har vært på 1 årskontroll med Amalie idag..
82,2 cm og 11660 gram.
Hun fyller 1 om 8 dager:happy:
Stor jente med store foreldre :D
Jeg er 1,85, pappaen 1,93..

Hvor store er deres 1 åringer?:rolleyes:
Det blir spennende å se hvor høy hun blir når hun blir stor:) . Hvilken str bruker hun nå?
 
Min fyller ett år i dag, vi var på kontroll på torsdag. Han var 73cm og 8000gr. Vi er også små, jeg ca 157 og mannen i underkant av 170 ;)
 
Back
Topp