1 årskontroll-rapport

Snickers

Gift med forumet
Ja, så har Trym fått disse fæle sprøytene i dag! Litt vondt gjorde det nok, men det gikk fort over!
Ser heller ikke ut til at han får noe feber---*bank i bordet*

Pjokken veier ti kilo, heeeelt perfekt!

Men, da vi var hos legen så nevnte jeg at han hadde vært mye sur og grått masse, vært urolig mye osv den siste mnd......og jeg lurte på om det kunne være den der forbanna jeklsa som jeg har nevnt for dere damer før.....og jadda---han slengte seg på tlf til kona som var tannlege, og når hun ikke tok tlf ringte han liksågodt til svigermora si, som også var tannlege......han har fått sånn *huskerikkenavnetpåklumpen*, men en slags cyste som ligger under tannkjøttet, men som ligger over tanna....ikke rart kulen er svær!!!!!

Så i morgen skal Trym til tannlegen!!! Hjeeeeeeeelp!

Åh.. Ille nok å gå til tannlegen selv.. Lykke til!

Så godt når de stikkene er overstått. [:o] Vi er ferdig med det vi også. Han hadde ingen reaksjon før utpå kvelden/natten. Da fikk han plutselig feber som varte i 2 dager. Håper dere slipper det.

Du får sikkert ha Trym på fanget ditt siden han er så liten. Lykke til i morgen. [:)]

Det bi å holde han på fanget og prøv å avled oppmerksomheita t tannlegen og undersøkelsen i munnen..

Jepp, bi ikke lett hvis han e som min sønn og NEKTA å åpne munnen så lenge ikke han får smokk eller flaska eller mat...[8D]

Så bra at kontrollen gikk bra.Er selv spent på hva snuppa veier. Var over 10sist når jeg veide henne alene etter hun ble 11 mnd. Du må nok ta Trym på fanget og gjøre avledningskunster, det går nok bra

Stor fin gutt da [:)][:)]

Sander har og en sånn svær klump der ene jekselen skal opp, men bare på en av de. Har trodd det var fordi den snart kom, men han har hatt den i sikkert 4-5 mnd no. Er ikke så sutrete daglig, men i korte perioder. Kan det være han og har sånn cyste? [&:] Burde eg sjekke opp i det kanskje?

Jeg har jo ikke snøring på hva det er selv, egentlig....men han legen sa at hvis dem gjorde noe med det, så fikk han bedøvelse, også snitta dem hull på greia.....hjelpes....

Han liker IKKE at vi "plukker" på han i ansiktet i det hele tatt....å ihvertfall ikke i munnen.....

..........så det kan bli spennende, ja!

Back
Topp