1-årsgave(r)

D
Vi kjøpte en sånn til Emira's 1årsdag, + noen leker :)
Hun har bursdag så nærme jul, så tok heller å fordelte litt :p
FISHER-PRICE-aktivitetsg%c3%a5vogn-411532-676225.ashx

Den var jo kjempefiiin:) Emmeth har en Briogåvogn han har arva etter Mathea og Neline, så blir ikke det heller!:(

Vi kjøpte en sånn til Emira's 1årsdag, + noen leker :)
Hun har bursdag så nærme jul, så tok heller å fordelte litt :P
FISHER-PRICE-aktivitetsg%c3%a5vogn-411532-676225.ashx

Den ser gøy ut :) vi har noe lignende som vi arva, og hun kan sitte å ta på alle tingene lenge. Bruker ikke gåvogner som gåvogn enda, men det blir vel på sikt ;)

D

Den var jo kjempefiiin:) Emmeth har en Briogåvogn han har arva etter Mathea og Neline, så blir ikke det heller!:(

Ja den er fin, og Liana har vært veldig glad i å utforske den tidligere :P Men syns hjulene triller så lett, så med Emira måtte vi holde den litt igjen når hun skulle reise seg opp etter den, for ellers rullet den fremover, men tok ikke lang tid før hun forsto det, og klarte det helt selv etter bitte litt øvelse :)

men så satt jeg å så litt på nettet istad, og fant denne! tenkte det måtte være gøy for Liana :D
PLAY2LEARN-aktivitetsbord-115161-690166.ashx

Den ser gøy ut :) vi har noe lignende som vi arva, og hun kan sitte å ta på alle tingene lenge. Bruker ikke gåvogner som gåvogn enda, men det blir vel på sikt ;)

Den har vært veldig populær hos Liana siden hun var 5-6 mnd :D men bare for å sitte å slå og studere da :P

Hvor kjøpte dere den? Er den stødig? :D

Kjøpte den på Toys'R'Us tror jeg.. men har sett den på mange andre lekebutikker som selger FisherPrice ting :)
Den er veldig stødig, men hjulene triller lett.. så storesøster hadde litt problemer med å reise seg etter den i begynnelsen, fordi den rullet :P tok ikke lang tid før hun klarte det da.. og den har aldri veltet eller noe ;):)

Ja den er fin, og Liana har vært veldig glad i å utforske den tidligere :P Men syns hjulene triller så lett, så med Emira måtte vi holde den litt igjen når hun skulle reise seg opp etter den, for ellers rullet den fremover, men tok ikke lang tid før hun forsto det, og klarte det helt selv etter bitte litt øvelse :)

men så satt jeg å så litt på nettet istad, og fant denne! tenkte det måtte være gøy for Liana :D
PLAY2LEARN-aktivitetsbord-115161-690166.ashx

Den så kjempemorsom ut:D:D:D
Hva heter den?

Foreslår kjøkken med kjeler og liksom mat. Eller lite bord med to stoler! Er populært fra de er små og til de blir store!;)

Foreslår kjøkken med kjeler og liksom mat. Eller lite bord med to stoler! Er populært fra de er små og til de blir store!;)

Ja det er å anbefale om man ikke har det fra før :) Her er kjøkkenet til eldste og tingene som følger med, veldig populært for minste mor :D

Kjøpte en sparebøsse i 1 års gave til min niese nettopp og ga penger i tillegg. Fra Mr. uggly! Superfine ugler i silikon/gummi (eller hva det nå er). Jeg kjøpte denne fargen: :) :D :P
0004661.jpeg

Back
Topp