1-årsgave(r)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Har dere planlagt eller kjøpt gave til snart-1-åringene?
Vet ikke helt hva vi skal kjøpe, men Teodor har allerede handlet :)
Det ble denne tøffe karen

http://www.vidunderbarn.no/productdetails.php?product=862

Så den står gjemt på skapet hans inntil videre :)
Synes det er vanskelig å vite hva vi skal kjøpe. Vi har jo så mye fra før!

Tappatappa

Hehe, en sånn hadde jo vi allerede kjøpt til snuppa vår :p ;)
Hun får ei sånn dukke fra oss, synes det holder siden den er såpass dyr ;)

Bursdagsgave har jeg ikke tenkt over engang:eek::P hehe.. har mye fra før her også, men disse små forandrer interesser ang. leker heletiden syns jeg, så får heller ta det litt nærmere den store dagen ;)
men til Emira tror jeg det blir et barbie-hus eller noe lignende;)

Vi ønsker oss Duplo og Little People leker fra de som spør ;) Og ullundertøy til vinteren :)

Vi skal kjøpe Trunk trillekoffert til Simone :) Ellers kommer vi nok til å ønske hun leker og klær til bursdagen om noen spør. Hun får recliner med besta og besten tror jeg..eller så var det til jul...de har ihvertfall gjort det til en tradisjon å kjøpe det til barnebarna første året.
Føler ikke det er så enkelt å komme på noe spesifikt hun ønsker seg, for vi har så mye, og arver hele tiden div klær og leker fra en som er 4 måneder eldre, så denne tråden kan kanskje bli til inspirasjon ;)

De dukkene har jeg sett mange liker, hvorfor er de så kjent?:-)

De dukkene har jeg sett mange liker, hvorfor er de så kjent?:-)

Jeg vet ikke!
Jeg liker at de er kjønnsnøytrale, myke og utrolig søte og med karakter! Teodor har en Orginal som heter Harry :-p han er så herlig, og endel større enn den Lillebror får!

Tappatappa

Hehe, en sånn hadde jo vi allerede kjøpt til snuppa vår :p ;)
Hun får ei sånn dukke fra oss, synes det holder siden den er såpass dyr ;)
Jada de koster litt, men er veldig gode! Teodor var så opptatt av å kjøpe egen gave :)
Og så har jeg gjort en tjeneste for hun som driver den nettbutikken, så jeg fikk litt avslag :D
Vi burde jo kjøpe en ting fra oss også synes jeg.

Tappatappa

Jeg vet ikke!
Jeg liker at de er kjønnsnøytrale, myke og utrolig søte og med karakter! Teodor har en Orginal som heter Harry :-p han er så herlig, og endel større enn den Lillebror får!

Tappatappa
Lurer på om jeg skal gå for en slik selv, likte han dukken godt?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Lurer på om jeg skal gå for en slik selv, likte han dukken godt?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Teodor elsker sin :)
Han synes dukker er flaut da han har lært at det er en jenteting :( men Harry er en "bamsedukke", så han hadde han til og med på ha-med-dag i Bhg! :)
Orginal er veldig stor da. Men Kids og Ark tror keg er de som passer best til de mindre barna :)

Tappatappa

Jeg aner faktisk ikke hva jeg skal kjøpe til han:eek: Jentene får gaver i prisklassen 1500-2000 kr, men synes det er tull og kjøpe nåe såpass dyrt til han når han ikke skjønner så mye av det. Mathea fikk kurio nettbrett og zhu zhu ponni.. Neline får også ett nettbrett i nov, men har ikke peiling på hva lillebror skal få:oops: Den dukken var veldig fin:)

Jeg aner faktisk ikke hva jeg skal kjøpe til han:eek: Jentene får gaver i prisklassen 1500-2000 kr, men synes det er tull og kjøpe nåe såpass dyrt til han når han ikke skjønner så mye av det. Mathea fikk kurio nettbrett og zhu zhu ponni.. Neline får også ett nettbrett i nov, men har ikke peiling på hva lillebror skal få:oops: Den dukken var veldig fin:)

Det var litt av et bursdagsbudsjett :-o
Så mye tror jeg aldri vi har brukt.
Eller jo, T har jo fått f.eks ski til jul og sykkel og slikt da...!
Men vi handler så mye gjennom hele året, så da blir det så mye ellers synes jeg.

Tappatappa

Jeg har tenkt litt på armbånd med gravert "emilie 19.09.2012" eller noe.. tenker at leker er litt bortkasta for d kjøper vel alle andre uansett :)
♥ Mamsen og Emsen ♥

Jeg har tenkt litt på armbånd med gravert "emilie 19.09.2012" eller noe.. tenker at leker er litt bortkasta for d kjøper vel alle andre uansett :)
♥ Mamsen og Emsen ♥
Slik tenker ofte jeg og!
Og så er vi flinke på å ØNSKE spesifikke ting til han, for å ikke få masse ræl :-p

Tappatappa

Det var litt av et bursdagsbudsjett :-o
Så mye tror jeg aldri vi har brukt.
Eller jo, T har jo fått f.eks ski til jul og sykkel og slikt da...!
Men vi handler så mye gjennom hele året, så da blir det så mye ellers synes jeg.

Tappatappa

Ja, de er litt bortskjemte når gjelder er bursdag, men da føler jeg lissom at det er dems dag:rolleyes::) Ikke alltid vi har hatt råd til det. Først de siste årene de har fått det.

Slik tenker ofte jeg og!
Og så er vi flinke på å ØNSKE spesifikke ting til han, for å ikke få masse ræl :-p

Tappatappa

Jaa vi kommer til å ønske en eller to spesifike ting av hver.. noen kjøper liksom ting som er helt på jordet så er best å veilede litt.. når jeg var høygravid fikk vi en bukse i str 92.. "åhurra den får vi brukt for om to år.. tusen takk.." ikke at jeg er utakknemlig for noe som helst, men jeg føler at vi skal være veldig spesifike :)

♥ Mamsen og Emsen ♥

Eg ha tenkt på å kjøp Fie ein sånn her.
http://www.jollyroom.no/catalog/pro...0OyM7cHJvZHVjdF9rZXk7MTAyMjI7Izsj&ttype=click

Men ho e litt lita førr ein sånn enda :/ Men tenkt nåkka sånt, som ho kan kjør rundt på :) også syns eg de her e så stili :D

Den var stilig ja! Kom på at vi har ønskt Simone en lignende i rosa med fadderen. Hun prøvde slik i klnfirmasjon i mai, selvfølgelig med hjelp, og synst det var gøy :) ikke lenge til de mestrer en slik!

Vi kjøpte en sånn til Emira's 1årsdag, + noen leker :)
Hun har bursdag så nærme jul, så tok heller å fordelte litt :P
FISHER-PRICE-aktivitetsg%c3%a5vogn-411532-676225.ashx

Back
Topp