Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var litt sånn jeg tenkte jeg også. Han elsker jo skuffer og skap, og å putte ting og plukke ut osv. Må jo stimulere et eller annet hehe.. Vurderer obh sitt lekekjøkken, eller ikea. De er ikke for "jentete".Hehe, kjøpte inn en sånn Brio komfyr til guttungen når han var 1 år. Han skjønner ikke at man skal late som man lager mat, men synes det er veldig moro å lukke opp komfyr døren og putte ting nede i der. Pleier også å stå inntil komfyren og bruke topplaten som bord. Pleier å spille puslespill på det ( melissa & dogh klaffepuslespill ). Synes forresten at Ikea kjøkkenet virker mer solid en f.eks Brio![]()
Da har jeg bestilt! Og det ble ingen av de jeg vurderte i utgangspunktet hehe.. Ble Smoby Tefal. Ligner litt på en kjøkkenøy, så den kan plasseres hvor som helst - ikke nødvendigvis ved vegg. Nøytrale farger, hvitt/svart... Gleder meg til det kommer i posten, hihi ;-)
Her er link på kjøkkenetDet må jeg sjekke ut![]()
Her er link på kjøkkenetKjøpte det på nettbutikken til Ringo, men der var det bare et bilde...ser litt flere bilder på hjemmesiden her.
http://www.smoby.com/en/roleplay/kitchen/kitchens/liste/chef-kitchen
Kjøkkenet kom i posten forrige uke, og jeg satte det sammen i dag for å ha det klart til selve dagen. Det var kjempefint! Dette blir stas for pjokken jaDet så kjempefint ut![]()
Kjøkkenet kom i posten forrige uke, og jeg satte det sammen i dag for å ha det klart til selve dagen. Det var kjempefint! Dette blir stas for pjokken ja![]()