1-årsdagen

Bébbe

Elsker forumet
Hva skal dere ønske de? Vet det var en tråd her tidligere, men fant den ikke igjen ;) har nå fått så mange spm om ønskeliste, og kommer bare på klær, leker generelt, men er litt usikker på hvilke leker som hadde fallt i smak. Hun er lei av babylekene sine, og leker mye med dukka si, og så er jeg redd for å ønske hun ting som blir fort kjedelige. Vi har bestemt oss for å kjøpe sandkasse og litt leker til den, så hun får noe å pakke opp også.

Nøstebarn ullklær og puttekasse fra Brio er det i hovedsak vi har ønsket til han :D

vi ønsket oss Duplo, Little People, putteboks fra Brio, ullundertøy og bøker.
Fikk MASSE leker og noe strikkatøy, to gåvogner, gåbil, bøker, barnehagesekk og regnvotter :)
Veldig glad for alle lekene, for babylekene er jo SÅÅ ut nå så de pakker vi vekk ;)

Vi kommer til og ønske oss leker fra brio, duplo, fisher price+1 år og little people:)

Liiiitt treig å svare, men takk for gode ideer! :) Little people visste jeg ikke hva var engang, men det ser gøy ut :)

Liiiitt treig å svare, men takk for gode ideer! :) Little people visste jeg ikke hva var engang, men det ser gøy ut :)
Det er flott! Vi har masse etter T, utrolig moro til de er ganske store (han leker med det enda!)

Det er flott! Vi har masse etter T, utrolig moro til de er ganske store (han leker med det enda!)
Kom fram til at Hermine ennå er for liten for de, men vi skal ønske det til jul! :)

Kom fram til at Hermine ennå er for liten for de, men vi skal ønske det til jul! :)
Eskil leker masse med dem :D Vi fikk mye til 1-årsdagen og første julen til T

Ja jeg tror det er leker som varer en stund! Simone blir fort lei, men ser for meg at det der kan falle i smak ;)

Vi har ønska oss et strikkasett med ei venninne av meg (kåpe og lue). Ellers ønsker vi oss, på hennes vegne;
Duplo
Ullklær
Fleecedress/sett
Lekekomfyr i tre
Ei trille av noe slag
Og kanskje ei dukke e.l

Back
Topp