1 årsbilde

monica1981

Betatt av forumet
Har alle tatt 1 års bilde?

Jeg har ikke kommet så langt, og føler jeg må få det gjort før jul slik at besteforeldre og oldeforeldre kan få bilder til jul...

Dere fra rogaland - hvilken fotograf anbefaler du ??????????????

hmm - hvorfor skal dere ikke ta 1 års bilde? Jeg synes egentlig det er skam dyrt - og har faktisk vurdert å ta selv og så forstørre opp hos fotograf slik at jeg får det på lerret... Gjør dere noe slik ?

Anbefaler Lene og helene foto!

ORIGINAL: monica1981

hmm - hvorfor skal dere ikke ta 1 års bilde? Jeg synes egentlig det er skam dyrt - og har faktisk vurdert å ta selv og så forstørre opp hos fotograf slik at jeg får det på lerret... Gjør dere noe slik ?

Jeg har heller aldri tatt bilde hos fotograf!!

Jeg er ikke noe fan av fotografbilder, syns alle som tar får akkurat samme stil! Man kan ta såååå mange fine bilder selv! [;)]

Vi har to store lerret, 800 kr tilsammen for de!

Og forstørrelser kan man gjøre billig på nettet dersom man tar bildene selv! [;)]

ORIGINAL: Anis

Ei på generelt som også anbefaler de - i tillegg har eg hørt mye bra om Anna Nesvik - men lurer på om lene og helene fotos galleri overbeviste meg mest

ORIGINAL: monica1981

ORIGINAL: Anis

Ei på generelt som også anbefaler de - i tillegg har eg hørt mye bra om Anna Nesvik - men lurer på om lene og helene fotos galleri overbeviste meg mest

Anna Nesvik er tanta mi[;)] Hun er flink hun og, for all del, men vi valgte lene og helene fordi jeg synes bildene til tante er litt kjedelige[&:]

Tenkte kanskje vi skal ta familiebilder i stedet!

ORIGINAL: Ninnimamma

Tenkte kanskje vi skal ta familiebilder i stedet!

vent til dere er ferdigprodusert! [8D]

Jeg er så heldig å ha mange talentfulle fotografere rundt meg i familien (i island da) så hvis det ble ett års "photoshoot" så blir den tatt på sparken på en vakker vinterdag i romjulen[:)]

Mye heller det enn studiobilde med hvit bakgrunn for min del[:)]

Back
Topp