1 års kntr.

lilleprinsen

Flørter med forumet
Har dere vært på ett årskntr nå? Hvordan gikk det? Blitt store nå? Skal på kntr i morgen :)
 
Hvordan gikk kontrollen? Vi var på kontroll igår, 3 uker etter at hun fylte et år. Jenta vår har blitt 78 cm og veier 9,6 kg. I dag har hun vært litt varm og survete etter vaksinen, men håper hun våkner normal igjen i morgen.
 
det gikk bra :) vi var på kntr noen dage før 1- årsdagen. han var 8,6 kg 75,5 cm, var nok syk før vi tok vaksinen, merket det når vi kom hjem. så han var syk i 4dager... går bra nå :)

mest sannsynlig så er hun frisk i morgen. god bedring! :)

Her har han ikke begynt å gå enda, så det blir spennende når det skjer. Blir mer og mer stabil ;) Er det mangen av januar "babyene" som har begynt å gå?
 
vi var i dag. Hun er 77cm og veier 10200gram. Vaksinen var nok verst for meg, hun tok det med godt humør. Var mest fornærmet på denne dama som stakk henne tror jeg:p Hoppet ned å løp rundt rett etterpå, så kan ikke ha vært så ille. Hun ville ikke vise at hun kan pinsettgrep, men jeg forsikret dem om at det kan hun (veldig selektiv med muslien sin). Ser jenta mi er stor gitt, spent på å se de andre også :)
 
Var på kontroll på onsdag, da var han blitt 12820(gått ned 200gr fra 11mndkontroll:/) og 80lang

Fikk vaksine, som ikke var så populært hos lillegutt, skikkelig sur og fornærmet på helsesøster etterpå:p
Fikk feber på kvelden, men det er nok noe influensa greier da han enda er syk..
 
Vi var på kontroll 5 dager etter 1. års dagen, da var hun 8810 gram og 73 cm.
 
Back
Topp