1 års gave?

Curious

Betatt av forumet
Har dere planer om hva dere skal kjøpe til barnet når det fyller et år?

Spekulerer litt på dette allerede nå jeg,tiden går jo så fort!!!

Nei egentlig ikke..Kommer ærlig talt ikke til å legge så utrolig mye penger i det. Blir sikkert å kjøpe noe klær pluss en leke. For det første fordi jeg er student så fram til jeg er ferdig utdannet har vi ikke så mye penger, for det andre fordi han uansett ikke kommer til å huske akkurat hva han fikk, og for det tredje fordi han har masse familie som han kommer til å få fine gaver fra. =)

Kommer til å legge mye mer omtanke i selve dagen enn i gaven. Tenker allerede på hva slags kake jeg skal bake, om jeg bare skal lage to kaker, eller om jeg skal lage noe annet i tillegg, hva han skal ha på seg, hvordan vi skal få plass til min oppsplittede famile + farens familie og faddere/nærmeste venner, eller om vi må feire bursdagen i to omganger osv. =)

Det verdsetter jeg mer enn gaver og leker, og det kommer sikkert han også til å gjøre, i og med at han er så liten enda uansett.

Hei

Har tenkt at han skal få hjemmelagetkake av meg, tror det får bli sjokoladekake eller kanskje muffins med ett lys i og blåkrem. Temaet for selskapet skal være blått, ballonger over alt, filming og fotografering på høyt nivå hehe.. Å såklart en super tøff gave, vet ikke helt hva det blir enda;)

Søstera fikk ingen gave fra oss da hun ble ett. Hun er født i romjula, og det var så mange gaver uansett. Kjøper ting gjennom hele året likevel, så akkurat det første året har jeg ikke dårlig samvittighet for at det ikke ble presang.

Det blir nok ingen gaver fra oss, annet enn litt nytt tøy som han helt sikkert trenger, eller noen penger på kontoen. Han skjønner jo ingenting av det uansett. Jeg synes det holder lenge med et familieselskap, tror nok det er det gøyeste for de aller minste:))