1 års bursdagsfeiring

Enhjørning

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
nå nærmer det seg 1 årsdagen for de fleste her inne, og har dere tenkt til å feire? Skal dere ha stort selskap eller lite? :)

Vi skal ha 2 bursdagsselskaper, deler opp familiene våre for hvis alle skulle vært samtidig hadde det blitt veldig mange, og hadde nok rett og slett blitt for mye folk å forholde seg til for frøkna og det ønsker vi ikke å utsette hun for når hun skal feire den store dagen sin, så da deler vi dem og skal ha første feiring nå til søndag og den andre neste søndag, hun fyller 1 år den 01.02 :)

Vi skal ha et par kaker, frukt og litt smått og bite i, kaffe, te, brus, saft osv. Blir helt enkel pynt med litt rosa ballonger og friske blomster :)
 
Vi skal feire, ja :-D Inviterer kun våre foreldre, besteforeldre og søsken (med barn), samt faddere. Ikke alle kommer, enda blir vi over 20 stk.. jenta vår kjenner de aller fleste veldig godt og hun elsker mye folk så snart hun har fått "varmet opp" litt, så det blir nok gøy for henne. Det blir enkel servering, rundstykker med spekemat og eggerøre og så kake(r) og kaffe.
 
Vi feiret i går, han ble 1 år den 14 januar :) Foreldrene våre og søsken med mann, kone og barn :) Hadde pølsefest og kake og frukt. Kjempe koselig dag :D
 
Vi skal feire men tror det bare blir onkler og besteforeldre
 
Skal feire ja. 1 stk familie-selskap + 1 stk barneselskap :) Skal invitere de 3 stk andre på barselgruppen + et par andre små-tasser hun kjenner. Satser på det blir koselig :) 6-7 stk 1 åringer må da bli bra :D
 
Skal feire ja. 1 stk familie-selskap + 1 stk barneselskap :) Skal invitere de 3 stk andre på barselgruppen + et par andre små-tasser hun kjenner. Satser på det blir koselig :) 6-7 stk 1 åringer må da bli bra :D
Begynne med barneselvskap allerede? :p
 
Skal feire ja. 1 stk familie-selskap + 1 stk barneselskap :) Skal invitere de 3 stk andre på barselgruppen + et par andre små-tasser hun kjenner. Satser på det blir koselig :) 6-7 stk 1 åringer må da bli bra :D

Hadde også egentlig lyst til å ha barneselskap med de fra barselgruppe + men alle har begynt å jobbe igjen og jeg begynner om et par uker og vi er opptatt alle helgene før og etter bursdagen så da får det utgå i år :p

Men kan tenke meg at det blir stor stas og full rulle med selskapet deres! :D
 
Her har jeg ikke sett berselgruppen siden oktober :eek: en har begynt å jobbe utenom meg, men der er ungen i barnehagen
 
Hadde også egentlig lyst til å ha barneselskap med de fra barselgruppe + men alle har begynt å jobbe igjen og jeg begynner om et par uker og vi er opptatt alle helgene før og etter bursdagen så da får det utgå i år :p

Men kan tenke meg at det blir stor stas og full rulle med selskapet deres! :D
Jaa gleder meg :D
 
Her foreslo vell egentlig svigermor tidligere at jeg kunne gjort det og, men invitert 3 menningene hans xD ingen kusiner/ fetere
Ingen barn i nær familie her heller.. Men jeg synes det er koselig.
Hvertfall for henne å se tilbake på av bilder osv fra selskapet.
Også litt stas for meg da å få ordne første bursdag :D
 
Ingen barn i nær familie her heller.. Men jeg synes det er koselig.
Hvertfall for henne å se tilbake på av bilder osv fra selskapet.
Også litt stas for meg da å få ordne første bursdag :D
Er det nok :)
 
Back
Topp