1 års bursdag

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Hva har vært/er deres gaveønsker til en gutt på 1 år? Familien har begynt å spørre, men jeg Har null peiling på hva han "ønsker" seg.. Tenker litt på klær, men må gå igjennom hva han har og ikke...

Sier ja takk til alle smarte, lure, gode og fine tips:)

Ytterklær, lekekjøkken, gåvogn/gåbil, hoppeku :)

Her fikk han Parkdress, gortex sko, litt sommerklær (født i juni), noen store biler med lyd (veldig populære), trehjulssykkel m/stang og noen flere leker ( leker fra 1,5-2 år)

Vi hadde leker høyt oppe på lista da alt vi hadde var mer babyleker, og det var ikke like spennende lenger, samt yttertøy :)

Hjelpe meg så fort man glemmer. Er da ikke så alt for lenge siden jeg hadde 1åring i hus...Han fikk veldig mye fint i alle fall!
Husker det var mye penger.
Og passer alltid på å ønske en del klær, da fortrinnsvis ull og fleece til høst/vinter.
Fikk sine første sko.
Vinterdress.
Akebrett
En god del bøker.
Gåvogn/gåbil.
Stor lekebil
Fisher price buss og gård.

Ønske noe til barnerommet? Hyller, lampe etc?

Vi ønsket oss klær da jeg føler han vi har helst vil leke med gryter og sleiver og alt som ikke er leker og hans

Vi ønsket oss ull og vinterklær og duplo :) hun fikk også en gåbil med masse lys og lydknapper den var veldig populær.

Vi ønska gåbil, ullklær, joggesko/støvler/sandaler (altså de første skoene hans), regnklær/dresser/generelt klær til barnehagestart og Duplo.

Min gutt er bare 7 mnd. Men tenker litt på det siden jul og bursdag er veldig nærme hverandre for hans del. Men jenta ble kjempe glad for duplo og gåbil når hu ble 1 år. Trur nok vi ønsker oss der samme til lillegutt. Og selvfølgelig klær. Det er da altid noe man mangler.

Duplo, akebrett når vinteren kommer, klær, bøker, filmer (drømmehagen, teletubbies, timmy tid, noddy), evt andre leker til inne- eller utebruk. Tegnesaker, sånne giftfri tusjer som kan vaskes bort fra klær, hud og ellers glatte overflatee er fine i den alderen. :)

Ytterklær, sko, votter, luer, støvler, vinterklær og ull er mine tanker :)

Ulltøy til vinteren?
Hjelpe meg så fort man glemmer. Er da ikke så alt for lenge siden jeg hadde 1åring i hus...Han fikk veldig mye fint i alle fall!
Husker det var mye penger.
Og passer alltid på å ønske en del klær, da fortrinnsvis ull og fleece til høst/vinter.
Fikk sine første sko.
Vinterdress.
Akebrett
En god del bøker.
Gåvogn/gåbil.
Stor lekebil
Fisher price buss og gård.

Ønske noe til barnerommet? Hyller, lampe etc?
Her fikk han Parkdress, gortex sko, litt sommerklær (født i juni), noen store biler med lyd (veldig populære), trehjulssykkel m/stang og noen flere leker ( leker fra 1,5-2 år)

Vi hadde leker høyt oppe på lista da alt vi hadde var mer babyleker, og det var ikke like spennende lenger, samt yttertøy :)
Vi ønsket oss klær da jeg føler han vi har helst vil leke med gryter og sleiver og alt som ikke er leker og hans
Min gutt er bare 7 mnd. Men tenker litt på det siden jul og bursdag er veldig nærme hverandre for hans del. Men jenta ble kjempe glad for duplo og gåbil når hu ble 1 år. Trur nok vi ønsker oss der samme til lillegutt. Og selvfølgelig klær. Det er da altid noe man mangler.
Takk foe fine forslag!! Ser at klær går igjen, og det er jo noe han trenger hele tiden!! Heldigvis er vi så heldige og arve mye fra søsteren min sine barn, så har mye ytterklær som ofte er dyrest:) fikk jo mye klær i barselsgaver og byttet en del til større str. Så vi har så og si hatt alt av klær frem til nå! Så man kan jo ønske seg klær i alle str:D

Duplo var det jeg tenkte på! Det må på lista! Vi har også en del babyleker.. Ser jo at han er blitt litt for stor for de nå:p

Back
Topp