1-års bursdag, hva gjorde dere på selve dagen?

Momofmany

Forumet er livet
Vi kal feire uka etterpå, og sambo jobber hele dagen hun fyller år.. Så tenkte høre litt her, hvordan gjorde dere stas på barnet? Det blir jo mest for min egen del og slik søskene skal skjønne at ho har bursdag :)

Var samme her. Flere av familien var vekke. Ble en ganske vanlig dag, men vi pyntet barna og hadde kake. Var meg, storesøster og mine foreldre. Storesøster fikk også velge og gi gave. Var en koselig dag. Lillingen skjønte jo ikke så mye av det alikevel :-)

Vi kommer antakelig til å være i Danmark på 1-årsdagen til lillemann, sammen med en del familie, så det blir nok feiring der, og feiring hos svigers når vi kommer hjem.
Kake og gaver, regner jeg med, han kommer jo ikke til å skjønne noe allikevel. :)

Dette lurer eg også på. Har jo lyst å starte tradisjon med å feire, og vil jo då begynne allereie på 1-års-dagen :-) Men er vel kanskje ikkje vanlig å invitere alle "vennar og venniner" når dei er så små?

Her har vi 1åring i hus på fredag :-) Bli bare oss fire.. tenke vi kose oss m muffins :-) Åsså får han de gavan som e her.. så bli d feiring lørdag med besteforeldre, tante, onkla, søskenbarn og faddere :-) Alle har jo jobb fredag så syntes det ble seint å feire fredag kl 17.. derfor ble d sånn :-)

Her har vi 1åring i hus på fredag :) Bli bare oss fire.. tenke vi kose oss m muffins :) Åsså får han de gavan som e her.. så bli d feiring lørdag med besteforeldre, tante, onkla, søskenbarn og faddere :) Alle har jo jobb fredag så syntes det ble seint å feire fredag kl 17.. derfor ble d sånn :)

Muffins ja, det hørtes bra ut :) Blir ikke å invitere noen her heller, neste uke.. men vi er jo mange uansett om sambo ikke er her også hehe..

Dette lurer eg også på. Har jo lyst å starte tradisjon med å feire, og vil jo då begynne allereie på 1-års-dagen :) Men er vel kanskje ikkje vanlig å invitere alle "vennar og venniner" når dei er så små?

Bare koselig det hvis en har venner med like gamle barn :) Her blir det familie neste helg, vi slår sammen med broren slik det ikke blir så mye kake ;) Men imorga må vi finne på noe lurt jeg og barna.. Blir vel pakke på dagen ja selv om ho ikke skjønner det :)

Den gangen var han eneste "mini" i familien, så vi hadde familien samlet til feiring og ingenting annet. Det var koselig å være sammen og spise god middag :).

Husker ikke hva vi gjorde på selve dagen med storebror. Sikkert ikke så mye, annet enn at han nok fikk en gave på morgenen. Vi voksne var nok på jobb, og en av bestemødrene passet han nok...

Med yngste passet det seg sånn at vi dro inn til byen og tok 1-årsbilder akkurat på dagen. Og så koste vi oss der.

Ellers har vi feiret dagen en dag sammen med hele familien, og så har vi hatt mine venninner med barn på feiring en annen dag. Veldig koselig å samles :)

Back
Topp