*TreSøteSmå* Gift med forumet 10 Aug 2008 #1 Noen som har noen gode forslag til gave til mannen min på bryllupsdagen? Ikke altfor dyrt.. under 1000-lappen.
Noen som har noen gode forslag til gave til mannen min på bryllupsdagen? Ikke altfor dyrt.. under 1000-lappen.
x1xLexi Grey Glad i forumet 10 Aug 2008 #2 [8|]aner ikke... men gratulerer hvertfall!!! trenger ikke tenke på det før neste år på denne tida jeg[8D] hheehe
[8|]aner ikke... men gratulerer hvertfall!!! trenger ikke tenke på det før neste år på denne tida jeg[8D] hheehe
*TreSøteSmå* Gift med forumet 10 Aug 2008 #3 ORIGINAL: Lexi Grey [8|]aner ikke... men gratulerer hvertfall!!! trenger ikke tenke på det før neste år på denne tida jeg[8D] hheehe Hehe.. takk[:)] Lykke til med bryllup snart [:)] Noen andre som har gode gavetips?
ORIGINAL: Lexi Grey [8|]aner ikke... men gratulerer hvertfall!!! trenger ikke tenke på det før neste år på denne tida jeg[8D] hheehe Hehe.. takk[:)] Lykke til med bryllup snart [:)] Noen andre som har gode gavetips?