1 års bryllupsdag

Lievebaby

Glad i forumet
På søndag har vi 1 års bryllupsdag og jeg sitter nå å lurer på hva jeg skal finne på til min kjære... Kreativiteten og energien er dårlig for tiden, så tenkte å gjøre det enkelt, har noen av dere forslag?

Vi skal forresten ut å spise på det hotellet vi hadde bryllupsfesten, så det blir kos [:)]

alle like lite kreative som meg..........

jeg er sikkerlig dårlig på sånt[:'(]dårlig fantasi

gratulere på forskud med 1 års brullupsdag da

takk for svar i hvertfall, hehe [:)]

ta på deg noe frekt å gi ham en runde i høyet[;)] mannfolk er enkle å glede vettu..[:D][8D]

ORIGINAL: Anis

ta på deg noe frekt å gi ham en runde i høyet[;)] mannfolk er enkle å glede vettu..[:D][8D]

god idè [:D]

ORIGINAL: Mariet

Hmmm....vi har og bryllupsdag comming up, og da giftet du deg en uke før meg livebaby! [:D]
Tenkte jeg skulle skrive historien vår på rim til han, litt morsomt sånn at han liker det... men han hadde bursdag i går og fikk masse pakkesanger, så det får holde. Han har jo tross alt fått meg, hihi! [;)]

skrive et rim, så koselig [:)] jeg har ikke tenkt å kjøpe noe, det er jo "papir-bryllupsdag" så tenkte noe hjemmelaget ja... kanskje et selvkomponert "gavekort" med full-body-massage elle noe sånt?! hmm... nei, kjedelig! skulle ønske jeg var mer kreativ sånn som deg :) vel, vel, han forventer ikke noe, så ikke noe stress egentlig...

Som du sier er ett års dagen papir-bryllupsdag.
Jeg laget et kort og skrev om vår første år sammen som gift.
Noe av det som hadde skjedd og hvor fantastisk osv jeg hadde hatt det.
Tenk, dere har jo rukket å få en liten familiemedlem til (i magen).
Og så spiste vi middag ute sammen.

Mer enn det er ikke jeg god til å foreslå.

nå har jeg gjort akkurat det du sa, skrivet om vårt første år sammen (bare kladdet ned alt jeg kom på). tror det blir bra når jeg får satt det sammen til en fin tekst og i et fint kort! takk [:)][:)]

Blir sikkert helt perfekt. [;)]

GRATULERER[:D]

Det blir nok kos[:D] hva med å leie inn på hotellet også??

Back
Topp