1 års bryllupsdag - gave til mannen?! TIPS!

Dråpa

Flørter med forumet
Har kjöpt:

- Parfymen han önsker seg - 1 million intense
- Slipsnål (matt svart, sagt en gang at han vil ha det)
- Volcom belte (liker merket)

MEN jeg vil gi han noe mer spesielt...:Heartred

Har dere noen bra tips?

Ikke noe med sport å gjöre, konserter, gavekort, reiser osv!

:confused004

Hva slags type er han, interesser etc.? Vil du kun det skal være en ting, og ikke en opplevelse?

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Syns nå du hadde kjøpt nok jeg da :P Hva med en opplevelse sammen med deg da ?

Hva med en fotobok med bilder fra felles turer osv? Middag på en romantisk restaurant? Ekslusiv konfekt pent innpakket i hjærteformet eske kan etter min erfaring smelte en manns hjerte :)

Tror egentlig menn ikke setter sååå pris på sånne gaver som oss (correct me if I'm wrong)...

...ta på deg noe sexy undertøy, og en åpnet øl, så tenker jeg "you made his day" ;)

Vi har snart 1 års bryllupsdag, og jeg tror jeg skal foreslå følgende (vi har snakket om det før men ikke "landet" noe): Hvert år gjør vi noe spesielt i forbindelse med bryllupsdagen: Spiser på fancy restaurant, drar på en weekendtur uten barna etc. (må bare vente til minstemann er litt større). Så da dropper vi gaver og gjør noe hyggelig sammen istedet. Gleder meg allerede <3

Det er tross alt papirbryllup ;) Her får parfyme, slipsnål og belte vente til de "riktige" dagene, er litt opptatt av sånt, jeg... :oops: Liker tanken på fotobok. Evnt budoir-bilder av deg selv.
Min fikk en bok.

Det er tross alt papirbryllup ;) Her får parfyme, slipsnål og belte vente til de "riktige" dagene, er litt opptatt av sånt, jeg... :oops: Liker tanken på fotobok. Evnt budoir-bilder av deg selv.
Min fikk en bok.

Hva mener du med "riktige" dager?

Lag et album selv med bilder fra tiden deres sammen? :)

Eller kjøp sexy undertøy til deg selv, og overrask med noe godt hjemmelaget, middag med bare musikk og levende lys og ingen tv, deilig dessert, og så kom fra en tur på badet iført ett eller annet smått med blonder på. :p

Tenker vel på hvilket navn det aktuelle jubileet har. 1 bryllupsdagen heter papir.

Jaha ja :-P
Ikke värt gift så mange ganger, hehe... Ikke alt man får med seg :p

Men Toneany - vi tilhörte vel Februar 2009 sammen? :-) Husker nicket!

Spør du meg, har du kjøpt MER enn nok :-) Tror aldri vi har kjøpt noe jeg... Vi har gått ut og spist npen ganger. Vært gift i 5 år.

Jaha ja :p
Ikke värt gift så mange ganger, hehe... Ikke alt man får med seg :p

Men Toneany - vi tilhörte vel Februar 2009 sammen? :) Husker nicket!

Hehe, nei jeg har fått med meg noen. :p

Stemmer det ja, hadde du samme navn da?

Gift 2 ganger :p

Var 09baby da :)
Fikk en gutt :)

Ah, ja husker nicket. :) De fleste andre fra den tiden har jo forsvunnet, og noen har skiftet navn. Noen få er med samme navn, men ikke så aktive.

Ah, ja husker nicket. :) De fleste andre fra den tiden har jo forsvunnet, og noen har skiftet navn. Noen få er med samme navn, men ikke så aktive.

Värt lite aktiv her ja.. Fikk en jente i august 2012, men der er det også dödt:)

Värt lite aktiv her ja.. Fikk en jente i august 2012, men der er det også dödt:)

Ja det var liksom de 8-9 mnd mens vi var gravide, og så ca ut den vanlige permisjonstiden, så begynte det å dabbe av. Veldig trivelig mens det stod på da. :)

Hva mener du med "riktige" dager?

Vi kjøper noe som passer til hva slags bryllupsdag det er, altså 1. året er papir, så jeg kjøpte en bok til ham og fikk den nye Bibel-oversettelsen. 2. året er bomull, så jeg kjøpte en fin t-skjorte. 3. året er lær, så han fikk ny "man bag" :) Til høsten er det blomster og lin...vet ikke om det blir begge deler, vi får se :)

Back
Topp