1-åringer på tivoli...

Linnselusa

Elsker forumet
Får de tatt noen karuseller eller må man være eldre?
Lurer på å ta en tur på tusenfryd snart. Noen med erfaringer?

lillegutt har vert med på de små toga i dyre parken og sont men ellers var det lite, men det er jo sikkert mye mere på tusenfryd

Sofie var med meg og pappan i pariser hjulet i helga som var..hun ville hele tiden ned på gulvet men hun fikk ikke gjør noe annet enn å sitte pent i fanget mitt..vet aldri om dørene kan gå opp på sidene av vogna[&:][&:][&:][&:] Hadde jeg visst at det skulle bli slikt så hadde jeg ventet litt til med å ta henne med på enn sånn en runde.. hehe ble mye skrik å skrål[8D]

ORIGINAL: MinniMe

lillegutt har vert med på de små toga i dyre parken og sont men ellers var det lite, men det er jo sikkert mye mere på tusenfryd
på tusenfryd er det faktisk veldig lite,jeg har droppa å dratt dit di siste åra jeg nå fordi det går så mye på høyde og barna mine får omtrent ikke kjørt noen ting..kan sikkert ha komt noen flere barnekaruseller nå siden sist jeg var der altså. men jeg holder meg unna tusenfryd enda noen år til..

ORIGINAL: mami3

på tusenfryd er det faktisk veldig lite,jeg har droppa å dratt dit di siste åra jeg nå fordi det går så mye på høyde og barna mine får omtrent ikke kjørt noen ting..kan sikkert ha komt noen flere barnekaruseller nå siden sist jeg var der altså. men jeg holder meg unna tusenfryd enda noen år til..

Så nedtur... [&:]

ORIGINAL: mami3

Enig med deg der, mami3!! Er vel "barnas tusenfryd" der og.. vet ikke hvordan det er.. Men jeg vil vente med å dra dit! Koster jo en del bare for å komme inn, og har man med en ett-åring blir det lite man kan gjøre.. Da ville jeg heller dratt på kjæreste-tur dit.. [;)] 

Var på sånn lite tivoli her på 17mai, Adam var egentlig mest skremt over folk som hylte oppi karusellene, hehe, han har ikke mye til overs for skriking og hyling eller høy musikk stakkars, og da pappan skulle ta han med i babykarusell, ble de kastet ut fordi han mannen som satt karusellen igang mente karusellen ble for tung med pappan til Adam oppi[&:] Men altså, ALLE damer fikk derimot komme inn og kjøre med barna sine og han var så fornøyd med de at..hehe, litt diskriminering kanskje. Men, var nok litt tidlig for Adam sin del iallefall, selvom det må sies at det ikke var store utvalget for den aldersgruppen heller da.

Back
Topp