1- åringen nekter å sove i sprinkelsenga....

Babydream2022

Elsker forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Påskeliljene 2022 ❤️
Septemberskattene 2023
Hei,

Jeg lurte på om noen har noen gode tips til å få mini til å sovne i egen seng. Det er hyl vræling fra han blir plassert i senga og holder på godt over 1 time. Det er litt slitsomt at leggingen på kvelden skal være så utfordrende.

Noen gode tips?

Har gode kvelds rutiner utenom selve leggingen i senga.
 
Funker det å ta av den ene siden på sprinkelsengen?

Det har jeg ikke prøvd ennå. Tanken har slått meg å teste det. Men har en frykt for at han da ikke vil legge seg i det hele tatt. Leggingen og soving i egen seng har vært en kamp i mange måneder
 
Følger dette. Lurer selv. Vår på 1 år sover hos oss enda og nekter sin seng, mest pga ammingen. Men jeg følge med her å:pompus:
 
Hei,

Jeg lurte på om noen har noen gode tips til å få mini til å sovne i egen seng. Det er hyl vræling fra han blir plassert i senga og holder på godt over 1 time. Det er litt slitsomt at leggingen på kvelden skal være så utfordrende.

Noen gode tips?

Har gode kvelds rutiner utenom selve leggingen i senga.

hva gjør dere når han hyler?
 
Vår yngste lå i vanlig seng med sengehest i den alderen, eldste byttet seng da han var kanskje 1,5 år. Vet ikke om det virker, men kanskje? :)
 
hva gjør dere når han hyler?

Jeg prøver å ikke gå for mye inn til han, for han bare særrer, presser det frem om det er forstålig:facepalm: Men hvis jeg ikke går inn å roer han så står han å presser frem hylinga i lange tider. Og da føler jeg meg slem. Far kan ikke legge, for da er det ennå verre. Han er veldig pappadalt
 
Vår yngste lå i vanlig seng med sengehest i den alderen, eldste byttet seng da han var kanskje 1,5 år. Vet ikke om det virker, men kanskje? :)

Jeg kan gjøre om sprinkelsengen til junior seng, så kanskje jeg skal få kjøpt en sengehest og teste det ut.
 
Hvor lenge gjorde dere det? Og funket det når ho skulle legge seg alene?

ligger fortsatt med henne og leser og leser for broren som deler samme rom, så ikke prøvd å slutte.

men tenker de er små enda og trenger omsorg og liker selv den rolige tiden i sengen med de
 
ligger fortsatt med henne og leser og leser for broren som deler samme rom, så ikke prøvd å slutte.

men tenker de er små enda og trenger omsorg og liker selv den rolige tiden i sengen med de

Ja, mini her er veldig kosegutt når han skal sove. Hvis han havner i vår seng i løpet av natten, så ligger han omtrent oppå meg for å få sove. Men det blir lite søvn på ho mor. Han sovner med en gang om han får ligge i vår seng så det er litt frustrerende at han ikke vil sove i egen seng
 
Back
Topp