InLove*
Elsker forumet
Thea Ovidia er blitt et helt år i dag!!![:D][:D] (har glemt å lage innlegg)
Gratulerer vakreste jenta mi!!
Tar et lite utdrag av innelgget mitt fra bloggen i dag:
Nå mens jeg skriver dette, så er det nøyaktig et år siden mamma fikk Epidural og lå å snakket og hadde det moro med jordmoren vår, siden du tok deg veldig god tid på din vei ut i selve livet!
Endelig, da klokken var litt over 16.00 bestemte du deg for å komme ut og vise ditt nydelige ansikt, noe så lite og perfekt har jeg aldri i mitt liv sett før, fremdeles er du like nydelig og verdifull. Den dagen du kom, og jeg kunne kalle meg selv en mamma - den dagen kommer jeg for alltid til å tviholde på i hjertet mitt.
Noe så vondt og godt på samme tid, det er faktisk ubeskrivelig.
Det største jeg har vært med på!!
Du var så utrolig nydelig der du lå på brystet mitt, mamma gråt masse!
Jeg synes du lignet masse på meg, og det gjør du fremdeles.
Mer kan dere lese på bloggen[8D][;)]
Gratulerer vakreste jenta mi!!
Tar et lite utdrag av innelgget mitt fra bloggen i dag:
Nå mens jeg skriver dette, så er det nøyaktig et år siden mamma fikk Epidural og lå å snakket og hadde det moro med jordmoren vår, siden du tok deg veldig god tid på din vei ut i selve livet!
Endelig, da klokken var litt over 16.00 bestemte du deg for å komme ut og vise ditt nydelige ansikt, noe så lite og perfekt har jeg aldri i mitt liv sett før, fremdeles er du like nydelig og verdifull. Den dagen du kom, og jeg kunne kalle meg selv en mamma - den dagen kommer jeg for alltid til å tviholde på i hjertet mitt.
Noe så vondt og godt på samme tid, det er faktisk ubeskrivelig.
Det største jeg har vært med på!!
Du var så utrolig nydelig der du lå på brystet mitt, mamma gråt masse!
Jeg synes du lignet masse på meg, og det gjør du fremdeles.
Mer kan dere lese på bloggen[8D][;)]