1 år!

kiki82

Gift med forumet
Kjære Amalie og Aurora. Tenkt at dere er ett år i dag! For ett år siden var endelig det lange og vanskelige svangerskapet over, og jeg fikk møte dere. Etter en fantastisk fødsel fikk jeg først møte deg Amalie, før de hastig ga deg til far. Etter 7 min. fikk jeg deg Aurora opp på brystet. Jeg torde knapt å se på deg, var så redd for å se noe som ikke stemte. Men da jeg tittet ned, så jeg at alt var som det skulle være.

Jeg var utrolig glad og stolt over å ha fått dere. Men den første tiden var og tøff, preget av dårlig samvittighet og en følelse av utilstrekkelighet. Andre tvillingforeldre har sagt at det første året handler det bare om å overleve. Og det har vi gjort! Og i løpet av dette året har jeg bare blitt mer og mer glad i dere. Dere er forskjellige både av utseende og personlighet, og jeg har fått bli mer og mer kjent med dere begge to ettersom året har gått. Dere er fantastiske!

Og så er dere heldige som har en så flott storebror. Jeg tror nok det var en stor overgang for ham og å plutselig måtte ta hensyn til to små babyer. Vanligvis blir en storebror til en om gangen, men her kom dere to på likt, og familien måtte finne nytt grunnlag. Og akkurat som mor og far så er storebror og kjempeglad i dere.

Kjære Amalie og Aurora, dere har gjort familien komplett. Alt er forandret siden dere kom, og vi kunne ikke tenkt oss et liv uten dere. Fødselen deres markerer en overgang i livet for meg. For familien. I dag skal ettårsdagen deres feires. Ett år; Et helt liv og ett sekund alt på en gang.

Gratulerer så mye med dagen Aurora og Amalie! [:)] Håper dere får en kjempefin dag! [:)]

Veldig fint skrevet kiki, også så store og fine jentene har blitt! Håper alt går bra med dere! [:)]

ORIGINAL: DeLady

Gratulerer med dagen til de skjønne jentene dine :D

De var blitt så store[:D]

Tusen takk! [:)]

Ååååå! Nå ble jeg rørt.....[:)]

Gratulerer så mye til de skjønne frøknene! [:D]

ORIGINAL: McBaby

Ååååå! Nå ble jeg rørt.....[:)]

Gratulerer så mye til de skjønne frøknene! [:D]

ORIGINAL: suki

Gratulerer så mye med 1 års dagen, Aurora og Amalie.
Ønsker dere en kjempefin dag!

[:)]

Gratulerer så mye med vel overstått ett årsdag!!!!

Kjempefine bilder, var kjennsligt det hvor de "rydder" i tvbenken[:D][:D]

Hurra for 1 års bursdagen til jentene dine[:)]

Back
Topp