1 år siden

mamsen;)

Forelsket i forumet
Mailykke <3
I dag er d 1 år siden jeg mistet min nydelige lille gutt. Ma i nesten 18 uke. Kjenner d er en tung dag, og siden jeg har hatt en ma til og en sa etter d klarer jeg ikke helt å glede meg over denne nye lille spiren. Er bare livredd for at historien skal gjenta seg. Skal bestille tidlig ul, men tror ikke jeg klarer å slappe av før jeg evt får en levende baby i armene...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff,skjønner det er en vanskelig dag og at det ikke er så lett å slappe av med den nye spiren. Håper du får god å tett oppfølging igjennom dette svangerskapet så du får slappet av og nyte det fult ut :-) <3

Klem

MA må vel være det verste man kan gå igjennom :( :( Sender deg en god klem, om noen timer er det en ny dag og 1 dag nærmere termin <3

Jeg er så heldig å ha fått det til etter 2 MA og en SA, men vet absolut hvordan du føler deg.
Selv om jeg bare var 12 uker på vei og ikke 18 som du, hadde jeg gledet meg vanvittig i 2 mnd på en baby.
Jeg har vært redd tom uke 20 siste gang, selv om jeg hadde jevnlige UL.
Det er ikke bare bare å glemme....
Håper du klarer å slappe av så mest mulig og at du får god oppfølging av legen og jordmora, for denne gangen skal det gå bra!

<3

Back
Topp