1 år er gått...

Greyhound

Glad i forumet
Julibarna2014
Nå som jeg endelig har rotet meg inn her igjen er jeg veldig spent på hvordan det går med resten av dere aprilmammaene?!?
Her er det 4 dager til 1årsdag og lille frøken Signe har ingen bremser på.
Her er det høy, lavt, hit og dit dagen lang.. Det gås, løpes, hoppes, snakkes, lekes, gråtes ja å alt helst samtidig!
Hvilken dag er deres små født?

Går deres små i barnehage?
Her er jeg hjemme fortsatt, skal tilbake på skolebenken til høsten og først da begynner ho i bhg.
Jeg syntes det er vanskelig og om jeg fikk velge ville jeg vært hjemme til ho var i hvertfall 2-3 år, men det er enklere sakt enn gjort.

Hvilke str bruker den lille? Her varierer det veldig, noe i 74, mest i 80 og noe i 86. Syntes det er veldig stor forskjell på str hos de forskjellige merkene, så om vi får noe i gave ol (som besteforeldrene er kjempe glad i å gi) så må jeg alltid sjekke merket, evt str og om det må byttes eller ikke... kunne ønske alle hadde samme strmal når de laget klær.
 
frøka vår ble 1 år 10 april. hun kan ikke gå ennå, men har krabbet siden november. hu bruker 74 i klær bortsett fra name it som er 80.
Jeg jobber 2 dager i uka pappan er hjemme på mandager og på tirsdager er hun hos farmor.
Hun skal begynne i barnehage i august, noe jeg trur hun har godt av..noen ganger kunne jeg tenkt meg å vært hjemme noen ganger ikke, men det er ikke mulig hvis vi skal ha fler barn og så aktiv og sosial som AS er så er det bare bra a hun skal i barnehage til høsten.

så sånn er hverdagen vår :)
 
Back
Topp