1årskontroll.

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
Hvordan gikk det? Kjenner at jeg gruer meg! Første vaksine lillemor fikk reagerte gun ikke på i det hele tatt. Vaksine nummer to fikk hun fever og sov hele dagen etter. Håper ikke det blir verre denne gangen!!

♡Malin♡14.06.2013♡

Her var det feber i to dager og han var sutrete og uvel. Har vært likt alle tre gangene.

Vi skal i morgo. Eg er kjempe spent selv. Selv om han ikkje reagera på dei andre vaksinene.

Vi var på 1 års kontroll på torsdag. Det var godt å få det overstått.
Hun reagerte ikke på 3 mnd vaksinen, men fikk litt feber og ble sutrete med andre vaksina. Nå reagerte ho veldig- fikk høy feber og sutra hele natta etterpå. Hadde feber i over to dager. Håper dere slipper billigere unna :)

Var litt sutring når vi kom borti stikkene, hun har enda kul på lårene 2 uker etter. Men ingen feber eller slikt.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Gikk veldig fint. Reagerte ikke. Gråt litt når hun tok den selvfølgelig. Forrige gang fikk hun høy feber..

Håper så inderlig at vi slipper unna det verste! Men man må jo bare få det overstått:) Når blir neste vaksine?

♡Malin♡14.06.2013♡

Håper så inderlig at vi slipper unna det verste! Men man må jo bare få det overstått:) Når blir neste vaksine?

♡Malin♡14.06.2013♡

Er vel mmr vaksina når de er 15 mnd.. Da kan de få bivirkninger 1-2 uker etter sprøyta er tatt.. mange små som får feber og influensalignende symptomer!
Storebror her ble kjempedårlig av den vaksina...gruer meg allerede til det er lillesøster sin tur..arh.. men såå er det ikke flere vaksiner før skolen.

Er vel mmr vaksina når de er 15 mnd.. Da kan de få bivirkninger 1-2 uker etter sprøyta er tatt.. mange små som får feber og influensalignende symptomer!
Storebror her ble kjempedårlig av den vaksina...gruer meg allerede til det er lillesøster sin tur..arh.. men såå er det ikke flere vaksiner før skolen.
Ånei:( Da gruer jeg meg til den!!

♡Malin♡14.06.2013♡

Her gikk selve stikkene veldig bra. Hyla i 10 sek så ville hu ned og leike igjen :p var uvel og urolig i 5-6 dager faktisk, og småfeber alle dagene (max 38, men bruker å ligge på under 37). Men det kom også 2 tenner 2 dager etter feberen ga seg.. så tror det hadde litt og si også..!

Var på det i dag. Selvfølgelig feber og sutrere resten av dagen :( sovna relativt fort heldigvis. Håper han sover av seg i natt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gikk veldig bra :-) Han ble skikkelig fornærma på hs når hu stakk han men gikk fort over når hun fant en leke til han :-) Ble litt trøtt etterpå men ingen feber :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har vært på det i dag, skriking ved hvert stikk men ga seg fort ;)
9600g og 78cm :D
Virka som han hadde vondt i låra i efta, ville ikke krabbe eller gå, helst sitte på armen. Men sovna med en gang og sover enda, så håper natta går bra;) ikke no feber ;)

Var dere hos lege og på kontroll? Var hos hs i begynnelsen av juni, og skal på torsdag til lege på kontroll..

Vi var på kontroll på tirsdag i forige uke men måtte ta vaksinen i dag. Dette var pga at noen hadde latt døren på kjøleskapet som de oppbevarer vaksinene i stå åpen over natten:o Så da måtte de få tak i nye vaksiner så i dag fikk vi tatt den. Har ukke merket noe på henne enda å håper at det ikke kommer noen reaksjon:D Gikk det lang tid før din/dine reagerte?

♡Malin♡14.06.2013♡

Vi var på kontroll på tirsdag i forige uke men måtte ta vaksinen i dag. Dette var pga at noen hadde latt døren på kjøleskapet som de oppbevarer vaksinene i stå åpen over natten:o Så da måtte de få tak i nye vaksiner så i dag fikk vi tatt den. Har ukke merket noe på henne enda å håper at det ikke kommer noen reaksjon:D Gikk det lang tid før din/dine reagerte?

♡Malin♡14.06.2013♡
Reagerte ikke noe her :) bare øm på lårene, og det varte noen dager og hadde kul på stikk stedet i 2 uker.

Var på kontroll i går. Gråt litt på sprøyte nr 2, men gikk fort over. Litt mer mammadalt i går kveld og i natt ellers i fin form:) legekontrollen må vi ta når vi kommer hjem fra ferie.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp