1årsgave hva fikk/får ditt barn?

En tråd i 'Januar 2014' startet av lykkesmykke <3, 1 Feb 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lykkesmykke <3 Elsker forumet

Jeg har null ide om hva vi skal gi...nien tips til jentegave?

2. Baby<3Love Elsker forumet Januarhula 2014

Singsangkort, treleker til feks lekekjøkken, den første dukka, ullklær, puslespill for de små, bestikk til små barn, sengetøy til feks juniordyne, klosser feks duplo, leker til å trekke etter seg, leketelefoner eller fjernkontroller. Det jeg kommer på nå. Må si det min 1åring er glad i er lekekjøkkenutstyr. Han elsker å drive med kjelebe, koppene, bestikket osv. Syns det var så kjekt å få for det er noe de kan ha i så mange år og det er jo så mye fint av det i tre. Sjekk ut sprell.no:)

• Liker Liker x 1
  3. Veronica 1991 Brian Aleksander <3 Januarhula 2014

Jeg har kjøpt ballbinge! Sånn på lekeland :) beste gaven tydeligvis da han leker inni der hele tiden :)

• Liker Liker x 1
  4. Lykkeline Glad i forumet Januarhula 2014

Vi kjøpte slalåmski nå må hun bare lære seg å gå

5. FruFrøken1991 Forumet er livet Januarhula 2014 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016

Duplo og deler til brio togbane er genialt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker Liker x 1
  6. Tuvix Gift med forumet Januarhula 2014 Marsmellows-15

Her fikk han joggebukse og genser av søsteren min. Og av oss en sånn aktivitetsledere av tre. Består av ett brett man kan sette mange tannhjul på og oppå de kan man sette noen dyr. Så kan man snurre rundt på tannhjulene. Tror ikke han fikk en ting fra familien til samboeren.

• Liker Liker x 1
  7. lykkesmykke <3 Elsker forumet

Tidlig krøkes hihi:-D
    Syns småtassene i skitrekket er så fasinerende å se på,utroligt att di ikke detter i den farten....

• Liker Liker x 1

Del denne siden