1årsdagen:)

Nja det var vel heller jeg som var fornøyd;) Lillemor likte papiret best:D Det var så utrolig koselig!♡ Lenge til du har 1åring i hus?

♡Malin♡14.06.2013♡

Hehe, ja men er jo bra du blir fornøyd og ;) papiret og eskene er jo helt topp :) kan ha det mye morro med det lenge :) så bra at det var då koselig :) er jo helt spesielt med første bursdag <3 :) her er det 1 års dag 24 juni, full gang med planlegging, blir fult hus med min familie som kommer og skal overnatte ;) gleeeeder meg :D


❤️løvemor❤️leon❤️
 
Nja det var vel heller jeg som var fornøyd;) Lillemor likte papiret best:D Det var så utrolig koselig!♡ Lenge til du har 1åring i hus?

♡Malin♡14.06.2013♡

Gratulerer med overstått bursdag :) Vi hadde vannbakels med krem og bær til henne men hun spiste bare bærene :p Papir var heller ikke interessant, til min store fortvilelse. :p
 
Gratulerer med overstått bursdag :) Vi hadde vannbakels med krem og bær til henne men hun spiste bare bærene :p Papir var heller ikke interessant, til min store fortvilelse. :p
Tusen takk:D Ble to utrolig fine dager♡ Hvorfor tenkte jeg ikke på å ha det til henne? Genialt! Hehe hun var interessert i papiret helt til hun oppdagen bøkene som sto i ei hylle ved suden av oss:p

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Jeg skal bare legge inn bildene vi tok på pcen så kommer de i løpet av dagen:)

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Fikk kjempemye fint...masse sommerklær, litt penger, tskje av oldemor (får fast til jul og bursdag) og leker :) Han syntes det var fryktelig moro med kake som han fikk ordne med selv...sååååå fornærma når jeg prøvde å snu skjea riktig vei i hånda hans :p Papiret var mest stas med pakkene...fikk god hjelp av storesøster :) Av oss fikk han en liten plastdumpe og litt klær :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi ba alt av folk inn til en stor feiring. Så vi hadde en fin bursdagsfeiring ute i finværet på lørdag. Jeg hadde baket ostekake med gelelokk i bamseform til lille. Ellers hadde vi et par andre kaker også. Og alt gikk unna :D Han fikk mye sommerklær, en del leker og penger. Lille kosa seg mest med å bade i bassenget tror jeg, da var han i sitt ess <3
 
Back
Topp