1årsdagen:)

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
Tenkte vi kunne ha en tråd om den store 1årsdagen:) Hva fikk de, bilder og det man måtte ønske å legge ut:) Malin har bursdag på lørdag og jeg gleder meg som en unge;)

♡Malin♡14.06.2013♡

Så spennende! :)
Leon har bursdag 24, og eg er i film gang med å planlegge selskap :D det er så gøy! Blir ballonger(han elsker det), papptallerker, pappglass og pynt!
Til gave har vi lurt litt på å sette penger inn på fondet hans, han blir jo bare 1 år og bryr seg ikke særlig... Han får jo haugevis med ting til barnehage start og masse leker av resten av slekta... Hva skal dere gi? :) tenk, 1 år! Det går så fort... :)
Får gullungene deres smake kake på bursdagen sin? :)

❤️løvemor❤️leon❤️

Vi skal ha festen hos svigersøster siden vi har så liten plass:) Blir gryterett til middag også blir det kaker etterpå:) Vi har kjøpt bilstolt til over 4000,- og klær og en bamse:) Tror det holder;) Hun skal få en egen liten kake som hun skal få smake på:D DET gleder jeg meg til:P Kan nesten ikke tro at det er så lenge siden! På denne tiden for et år siden lå jeg på miljøstua:)

♡Malin♡14.06.2013♡

Vi skal ha festen hos svigersøster siden vi har så liten plass:) Blir gryterett til middag også blir det kaker etterpå:) Vi har kjøpt bilstolt til over 4000,- og klær og en bamse:) Tror det holder;) Hun skal få en egen liten kake som hun skal få smake på:D DET gleder jeg meg til:P Kan nesten ikke tro at det er så lenge siden! På denne tiden for et år siden lå jeg på miljøstua:)

♡Malin♡14.06.2013♡

Høres kjempe gøy ut! :D
Kan ikke klage på den gaven da, lurt å kjøpe sånne ting til bursdagsgave! ;) hva inneholder den kaken hun skal få? :) huff, så fort det går! Er ikke mye baby lenger ;)

❤️løvemor❤️leon❤️

Her ble det laget egen liten sjokoladekake som han fikk foran seg. Han i fullt verneutstyr og graps i vei ! Herlig ! :)

Av oss fikk han bilgarasje og buss , little people. Gøy det :)

Høres kjempe gøy ut! :D
Kan ikke klage på den gaven da, lurt å kjøpe sånne ting til bursdagsgave! ;) hva inneholder den kaken hun skal få? :) huff, så fort det går! Er ikke mye baby lenger ;)

❤️løvemor❤️leon❤️
Jeg tenkte helt enkelt å ha en liten sjokoladekakebunn med rosa vanlig fløtekrem på. Blir jo sikkert ikke spist så mye av det;) ja det var på tide med ny stol å da passet d sånn:D Hun får også litt klær og bamse av oss for å ha pakker å pakke opp:D

♡Malin♡14.06.2013♡

Her ble det laget egen liten sjokoladekake som han fikk foran seg. Han i fullt verneutstyr og graps i vei ! Herlig ! :)
Tipper at det var stas?:D Gleder meg så til å se henne i aksjon;)

♡Malin♡14.06.2013♡

Jeg tenkte helt enkelt å ha en liten sjokoladekakebunn med rosa vanlig fløtekrem på. Blir jo sikkert ikke spist så mye av det;) ja det var på tide med ny stol å da passet d sånn:D Hun får også litt klær og bamse av oss for å ha pakker å pakke opp:D

♡Malin♡14.06.2013♡

Høres bra ut! :) mye gris og mye gøy! :) Blir vel noe sånt eg og lager ;) tror vi må spise ute :p fordelen med juni barn! ;)
Ja når de blir 1 år, så er jo papiret mye mer gøy enn innholdet, så da er det kjempe smart med litt praktiske ting inni, som klær og bilstol å sånn :) smart! :)

❤️løvemor❤️leon❤️

Garasjen er ganske kjekk ja, han tar biler opp og skyver de ned, igjen og igjen. Bussen er også gøy, bare en irriterende sang, men, den kan skrus av :)

Garasjen er ganske kjekk ja, han tar biler opp og skyver de ned, igjen og igjen. Bussen er også gøy, bare en irriterende sang, men, den kan skrus av :)

Hehe, bare elsker irriterende sanger :p avogtil lyst å hive de ut vinduet... Vi kasta faktisk ene leken han fikk til jul, den sang hver gang vi gikk over gulvet, ingen av knapp og høy skjærende sang som spilte i en evighet!!! De som lager sånt kan umulig ha barn selv

❤️løvemor❤️leon❤️

Ikke alt det er av knapp på nei, har en traktor som plutselig går av seg selv over golvet, med høy lyd og i gen avknspp.

Da var dag 1 av den 2 dager lange feiringen over:D Helledussa så mye fine klær hun fikk! Også fikk hun 1300,- , gåbil, bamse, mini strandsett, bilstol, babydesse/huske og leker:) Ikke nok med det men så fikk hun to remapose med klær som hun arver etter søskenbarnet sitt:D Hun fikk sin egen kake men den va ikke interessant..:) Bilder kommer i morgen:D

♡Malin♡14.06.2013♡

Da var dag 1 av den 2 dager lange feiringen over:D Helledussa så mye fine klær hun fikk! Også fikk hun 1300,- , gåbil, bamse, mini strandsett, bilstol, babydesse/huske og leker:) Ikke nok med det men så fikk hun to remapose med klær som hun arver etter søskenbarnet sitt:D Hun fikk sin egen kake men den va ikke interessant..:) Bilder kommer i morgen:D

Oi! Så gøy da! Og masse kjekke og praktiske ting! :) tipper ho var fornøyd da? :) spennende med bilder :D kjekt når alt går bra og det blir vellykka feiring ;)

❤️løvemor❤️leon❤️

Nja det var vel heller jeg som var fornøyd;) Lillemor likte papiret best:D Det var så utrolig koselig!♡ Lenge til du har 1åring i hus?

♡Malin♡14.06.2013♡

Back
Topp