Tenkte vi kunne ha en tråd om den store 1årsdagen
Hva fikk de, bilder og det man måtte ønske å legge ut
Malin har bursdag på lørdag og jeg gleder meg som en unge
♡Malin♡14.06.2013♡
♡Malin♡14.06.2013♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha festen hos svigersøster siden vi har så liten plassBlir gryterett til middag også blir det kaker etterpå
Vi har kjøpt bilstolt til over 4000,- og klær og en bamse
Tror det holder
Hun skal få en egen liten kake som hun skal få smake på
DET gleder jeg meg til
Kan nesten ikke tro at det er så lenge siden! På denne tiden for et år siden lå jeg på miljøstua
♡Malin♡14.06.2013♡
Her ble det laget egen liten sjokoladekake som han fikk foran seg. Han i fullt verneutstyr og graps i vei ! Herlig !![]()
Av oss fikk han bilgarasje og buss , little people. Gøy det![]()
Jeg tenkte helt enkelt å ha en liten sjokoladekakebunn med rosa vanlig fløtekrem på. Blir jo sikkert ikke spist så mye av detHøres kjempe gøy ut!![]()
Kan ikke klage på den gaven da, lurt å kjøpe sånne ting til bursdagsgave!hva inneholder den kaken hun skal få?
huff, så fort det går! Er ikke mye baby lenger
løvemor
leon
![]()
Tipper at det var stas?Her ble det laget egen liten sjokoladekake som han fikk foran seg. Han i fullt verneutstyr og graps i vei ! Herlig !![]()
Det falt nok i smak?Av oss fikk han bilgarasje og buss , little people. Gøy det![]()
Jeg tenkte helt enkelt å ha en liten sjokoladekakebunn med rosa vanlig fløtekrem på. Blir jo sikkert ikke spist så mye av detja det var på tide med ny stol å da passet d sånn
Hun får også litt klær og bamse av oss for å ha pakker å pakke opp
♡Malin♡14.06.2013♡
Ja, men han hadde fått vaksine dagen før og var ikke i form. Så tok ikke helt av. Det gjorde storesøster da hun ble ett år. Sjokolade overalt !Tipper at det var stas?Gleder meg så til å se henne i aksjon
![]()
♡Malin♡14.06.2013♡
Garasjen er ganske kjekk ja, han tar biler opp og skyver de ned, igjen og igjen. Bussen er også gøy, bare en irriterende sang, men, den kan skrus av![]()
Ikke alt det er av knapp på nei, har en traktor som plutselig går av seg selv over golvet, med høy lyd og i gen avknspp.
Da var dag 1 av den 2 dager lange feiringen overHelledussa så mye fine klær hun fikk! Også fikk hun 1300,- , gåbil, bamse, mini strandsett, bilstol, babydesse/huske og leker
Ikke nok med det men så fikk hun to remapose med klær som hun arver etter søskenbarnet sitt
Hun fikk sin egen kake men den va ikke interessant..
Bilder kommer i morgen
Oi! Så gøy da! Og masse kjekke og praktiske ting!tipper ho var fornøyd da?
spennende med bilder
kjekt når alt går bra og det blir vellykka feiring
♡