1års kontroll

Jippi

kommende tobarnsmor :)
frøkna var 7800g 72 cm og 43 h.o
Alt sto bra til ;)
Hvoran er det med barna deres?
 
Liten og søt! :) her har vi 1 års kontroll til torsdag. Spennende. Krysser fingrene for at gutten vår har passert 8,5 kg nå. På 10 mnd. Kontrollen. Var han 8 kg og 74 cm.

Jeg jobber igjen mens mannen er hjemme, så det blir vel han som må dra uten meg :( føler ikke jeg kan spørre om fri når han allerede hjemme... Vil jo så gjerne få med meg alt :)
 
Liten og søt! :) her har vi 1 års kontroll til torsdag. Spennende. Krysser fingrene for at gutten vår har passert 8,5 kg nå. På 10 mnd. Kontrollen. Var han 8 kg og 74 cm.

Jeg jobber igjen mens mannen er hjemme, så det blir vel han som må dra uten meg :( føler ikke jeg kan spørre om fri når han allerede hjemme... Vil jo så gjerne få med meg alt :)

mannen min flexa så han ble med på kontrollen :)
 
Aha! Haha :) jobber som lærer jeg, så har ikke den fordelen :p
 
det er forståelig. hvordan gjør du det hvis du skal fikse pass, til legen, tannlegen, banken ol?
 
Legen, tannlegen o.l får jeg jo fri for å gå til. Pass og slikt man kan bestemme litt tidspunktet for prøver jeg å ordne i en av feriene. Er det noe spesielt er det som regel ikke så vanskelig å få fri :)
 
Gutten min veide 11,5 kilo og var 74 lang på etårs kontrollen. Skikkelig plugg =) Var litt kjipt på etårs kontrollen, han må mest sannsynligvis opererer ned den ene steinen og de lurer på om han er døv på høyre øre :( Fikk heldigvis time raskt til ørelege så krysser fingre for at det bare er væske i mellomøre.
 
Da har vi omsider vært på 1 års kontroll og her ble målene 8530 gram og 56 cm lang. Fortsatt litt tynn, men han følger sin kurve :)
 
Da har vi omsider vært på 1 års kontroll og her ble målene 8530 gram og 56 cm lang. Fortsatt litt tynn, men han følger sin kurve :)

56 cm?
han må da være en veldig plugg om han er 8530gram og 56 cm :p
 
Nesten like guttene våre da! :)

Ja.
Var litt godt å se at det var flere som hadde "tynne babyer". Føler han ligger helt i bunnen av kurva, men han er blid og fornøyd, og spiser myyyye. Blir nok sånn når de er superaktive ;)
 
Ja.
Var litt godt å se at det var flere som hadde "tynne babyer". Føler han ligger helt i bunnen av kurva, men han er blid og fornøyd, og spiser myyyye. Blir nok sånn når de er superaktive ;)
Samme tenker jeg. Han er blid som ei sol og storfornøyd dagen lang. Gutten vår er også veldig aktiv, så ligger nok mye der. I tillegg har han mye "slanke-gener" å slekte på :)
 
Back
Topp