1års gave - ønskeliste

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
hva ønsker dere til bursdagen h*nnes?

Vi har jo to eldre barn, så har mye utstyr etter de. Så aner ikke hva vi skal ønske :eek: hun får trehjulsykkel og hjelm av den ene oldemora. Men ellers aner jeg ikke hva vi skal ønske... Tenkte kanskje på en ny sånn bil man sitter på/kan trille. Den vi har etter eldstemann er veldig slitt, og siden vi alikevell ikke har noe å ønske så.. Kan jo ha en ute å den nye inne :p
 
Vi ønsket oss bøker, klær, sparebøsse, penger og leker. :)
 
Bøker har vi i haugevis etter storesøsken, sparebøsse fikk hun to av til barndåpen samt at jeg hadde kjøpt en i keramikk for å ha til pynt :) leker har vi også masse etter søskenene, eneste jeg kommer på er en ny sånn bil og kanskje ett sånn aktivitetsbord. Klær kommer jeg til å ønske ja, det får man aldri nok av :p
 
Vi ønsker oss barnehagesekk, skikkelig regntøy til høsten, uteleker (sandkasse/huskestativ/tråtraktor), dukke og leker fra et år og oppover. Vanlige basisklær sier vi heller ikke nei til ;)

Det eneste vi har gitt skikkelig beskjed om at vi ikke vil ha er bøker!
 
Vi ønsker oss barnehagesekk, skikkelig regntøy til høsten, uteleker (sandkasse/huskestativ/tråtraktor), dukke og leker fra et år og oppover. Vanlige basisklær sier vi heller ikke nei til ;)

Det eneste vi har gitt skikkelig beskjed om at vi ikke vil ha er bøker!
Sekk fikk frøkena i dåpsgave, regntøy var en fin ide :D kan jo ønske penger til vintersko, eller er det dumt? :/ uteleker har vi en hel putekasse full av, klatrestativ med huske har vi, og sandkasse.
 
Back
Topp