Bkno4655792

Første møte med forumet
Hei ☺️ jeg har en gutt som blir 1år neste uke. Lurer på hvordan dere har feiret/ skal feire den første bursdagen? ☺️
 
Får vel ikke ha noe særlig med gjester ift hvordan ting er rundt her, men blir ballonger og kake og krone tenker jeg..
 
Her vi bor er alt stengt ned nå, men hvis det åpnes opp i løpet av februar tenker vi ha to små selskaper. Ett selskap med mine foreldre og søsteren min, og ett selskap med svigers og mannens søstre. Åpnes det ikke opp blir det kake med lys og bursdagssang på Skype tenker jeg!
 
Vi har vel hatt 3 små «selskap» nå. Har bare invitert de aller nærmeste i hvert sitt selskap så vi ikke «blander» all familie som ikke pleier å treffes til vanlig. Det har vært annerledes, men veldig hyggelig. Har opplevd at alle synes det har vært fint å kunne være alene med ungene og oss og bare spist god mat og hygget oss :) Vi håper vi kan ha et større selskap til sommeren eller til toårsdagen i 2022 :hilarious:
 
Feiret bare dagen med oss fem i familien, men koste oss med ballonger, kake og gaver, så bursdagsbarnet virker absolutt fornøyd :p
 
Hei ☺️ jeg har en gutt som blir 1år neste uke. Lurer på hvordan dere har feiret/ skal feire den første bursdagen? ☺️

Feiret først med mine foreldre og besteforeldre en helg i forveien og med svigers helgen etter. Har ikke turt å ha større feiring enn det. :)
 
Når hun fylte 1 år så slo vi det samtidig med dåpselskapet. Skal sies var på høsten 2021 da de begynte å åpne for mer folk.
 
Back
Topp