080910 OnSDaG

Looney

Forumet er livet
VIP

Fysioterapeut, jobb, trening og soling. Så er det natta igjen[:)]

Mårnings! [:)]

Meldt 20 grader og knallsol her i dag. På med bikini og solkrem! ...eller ikke... hva er egentlig greia med høst på sommeren, og sommer på høsten? [8|]
Ungene har egentlig fri fra bhg i dag, men vi skal oppover en liten tur likevel. Det skal nemlig taes bilder i dag! [:)] Så mens ungene smiler til fotografen, så skal jeg gjøre unna dagens handling, før jeg henter dem igjen. I ettermiddag skal vi kanskje på trening, om ikke ungene skal være med svigers på o-løp igjen. Isåfall stikker jeg på trening alene mens jeg har barnepass. Sambo ser vi ikke i dag, han skal nemlig på jobbmiddag etter jobb, så han kommer nok hjem sent.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Mornings alle sammen

Her har dagen startet som vanlig. Ungene er i barnehagen og jeg har trent...Jeg tror jeg forstrakk noe i går på treningen jeg. Eller kjende ingenting på treningen men i går kveld fikk jeg vondt ene rumpedelen og låret mitt hehe...[X(][X(][X(] Så tok meg en ibux før jeg la meg for jeg kunne verken sitte eller gå vondt uansett...

Men er bedre i dag da[:)] snåle greier det der gitt

bråker like godt her i dag også...For dem skifter nemlig taket her...så bank bank hele dagen lang blæ

Heidi hadde sin første turn dag i går og hun storkosa seg [:D][:D][:D] Ble litt stress for min del for Vilde nekta å bli holdt og ville bare gå...ikke så bra med mtp ca 25 unger i 4 års alderen som springer rundt som noen galne...så lurer på hva jeg skal gjøre videre jeg siden sambisen jobber og er sjelden hjemme før etter 5[8|] får vel finne fram bæreselen men hvor mange kg kan dem være oppi den[8|] snuppa mi ligger vel rundt 9 kg nå

Ble litt forandring i planene her i dag. Jeg dro og trente mens ungene var i bhg jeg, så er jeg ferdig med det for i dag! [:)] Rakk ikke å ta kardio da, så får gjøre det i morgen.
Sykla opp til bhg igjen etterpå, og der var de forsinka.. så jeg kom inn døra akkurat idet Ida og Tobias skulle fotograferes, og prøvde å lure meg ut igjen før jeg ble oppdaga. Men lillemann så meg, og begynte å hylgrine fordi han trodde han ikke fikk være med meg hjem igjen... så jeg måtte være med dem inn og ta bildene, og HERREGUUUUD, så rævva bilder!!!! Og det er ikke fotografen det stod på, hun var veldig dyktig, det var ungene mine! [8D] Ida var først, portrettbilder. Ida står vanlig til å begynne med, smiler og er søt. Dama tar opp kameraet, og vips - Ida strike a pose! [8|] Og den pose'n fortsatte hun med... greitgreit, søskenbilder. Tobias hylgriner fremdeles, og skal bare klamre seg til meg. Jeg tror det er ett søskenbilde som ser nogenlunde brukbart ut, selv om han har snørr og tårer overalt. Så portrett av Tobben... veeeeel... det gikk ikke! [&:]

Trenger jeg å si at barnehagebildene IKKE blir årets julegave til besteforeldrene? [8D]

Nå skal jeg spise etterlengta lunsj!

Hehe... Ikke alltid like lett å planlegge bildene Skrållan[:)][:)]

Buffi: Mener det er 12 kg på babybjørn sin hvertfall[:)]

Her var mini litt sen i bhg, så dro jeg og trente core, løp og litt styrke. Ville ikke ta fyr i Zumba og håndball i morgen[:D][:D][:D] Så var det rett på møte på skolen.. Mange verv skulle bli valgt. De presenterte seg med det lange arket i hånden, jeg visste jo ikke at vi skulle gjøre det[&:]. Så jeg skalv på hendene, sa hva jeg het og hva jeg mente, og trodde ikke jeg hadde noen sjans da alle hadde laaang erfaring i mange verv. Men jeg ble pinadø valgt som en av to til studentenes høyeste organ!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D] To studenter av 2000... fikk litt nerver og[8D][:D] Men det blir nok kjempespennende og en fantastisk attest å ta med seg[:D]

Nå har meg og mini spist middag og koser oss med jordbær foran tv`en da mannen er ute. Så skal kose meg med skolebøkene alene her i kveld[:)][:)]

Hurra Delia, gratulerer! [:D][:D]

Atter en dag er over, denne dagen i deltidsalenemorens ånd. Ungene er lagt, mor kan slappe av.

Samboeren og N driver med legging på rommet, og jeg hører Nicholas ler så han griner der inne[:D][:D] Er noe md en krokodille som er vanvittig artig der inne.

Var forresten super uvenn med N på morgenen da han slo til med trass, frekk i kjeften osv...Jeg ble irritert men endte opp mec å le fordi han var sååå sur. Dro en hylende ungen ut døra mens jeg flira selv...halleluja[:D]

Ja Looney man må jo bare le når de blir sånn usaklige og rabiate.[;)]

I dag når vi satt ved middagsbordet fikk jeg og mannen "passet vårt påskrevet" av lillemor. Mannen prater og plutselig smeller det fra Hannah: "Det er ikke LOV å snakke med mat i munnen!" Jeg og mannen blir helt paff og begynner å le. Da kommer det fornærmet fra frøkna: "Dere må ikke le av meg."[:D][:)] Jeg måtte jo si at hun hadde helt rett! Man skal ikke snakke med mat i munnen og vi skal ikke le av henne. Vi lovet å skjerpe oss![:D]

Ha ha McBaby den med: "du må ikke le av meg" har vi fått ved matbordet ved flere anledninger også. N blir skikkelig fornærmet noen ganger, enda vi ler fordi han sier noe søtt eller morsomt...[:D]

Back
Topp