Ble litt forandring i planene her i dag. Jeg dro og trente mens ungene var i bhg jeg, så er jeg ferdig med det for i dag! [:)] Rakk ikke å ta kardio da, så får gjøre det i morgen.
Sykla opp til bhg igjen etterpå, og der var de forsinka.. så jeg kom inn døra akkurat idet Ida og Tobias skulle fotograferes, og prøvde å lure meg ut igjen før jeg ble oppdaga. Men lillemann så meg, og begynte å hylgrine fordi han trodde han ikke fikk være med meg hjem igjen... så jeg måtte være med dem inn og ta bildene, og HERREGUUUUD, så rævva bilder!!!! Og det er ikke fotografen det stod på, hun var veldig dyktig, det var ungene mine! [8D] Ida var først, portrettbilder. Ida står vanlig til å begynne med, smiler og er søt. Dama tar opp kameraet, og vips - Ida strike a pose! [8|] Og den pose'n fortsatte hun med... greitgreit, søskenbilder. Tobias hylgriner fremdeles, og skal bare klamre seg til meg. Jeg tror det er ett søskenbilde som ser nogenlunde brukbart ut, selv om han har snørr og tårer overalt. Så portrett av Tobben... veeeeel... det gikk ikke! [&:]
Trenger jeg å si at barnehagebildene IKKE blir årets julegave til besteforeldrene? [8D]
Nå skal jeg spise etterlengta lunsj!