06.06.06 - 666

angelinn

Flørter med forumet
Er litt overtroisk av meg av og til. Ha termin 3 juni og ofte er det jo normalt å gå litt på overtid. Samboeren min har drømt flere ganger at babyen kommer til å bli født 6 juni. Det er jo egentlig ikke noe spesielt med det - eller er det? Dere skjønner det at denne datoen vil bli stående som 06.06.06(666). Huff, liker ikke å skrive disse tallene sammen engang. Litt skummelt å tenke på... Tenker egentlig ikke så veldig mye på det, men samboeren min liker å spøke med at det er en liten djevelunge der inni. Ha, ha, ha... Synes ikke det er morsomt i det hele tatt. Så nå har jeg og begynt å få sånne rare drømmer om dette lille barnet som vokser inni meg. Ekkelt!!![&:]

Men heldigvis har jeg mange gode drømmer også, så regner med det går bra.Er bare samboeren min som har satt disse tankene inn i hodet på meg.

Får vel bare prøve å knipe igjen hvis det hele starter nettopp på denne datoen, he, he..[:)]

kult..jeg er også overtroisk men ikke når det gjelder 06.06.06.[:)]det må jo bare være en kul bursdags dato....666 er 666(wææææ må ikke skrive det en gang til nå[&:])å har ingen ting med den andre datoen å gjøre.

så dere får nok et engle barn alikevel[:D]

Da er vi to[:D] Selv om ikke tickeren min følger med.. Har termin 6 jeg også...

Så bra at det er andre som jeg der ute. Ble litt lettet[:D]. Satser på at det går bra[:D].

Back
Topp