05.30

Momofmany

Forumet er livet
Var jeg oppe i dag.. :( Andre som sliter med søvnen? Greier aldri å slå meg til ro igjen, kan bruke timer!

Var jeg oppe i dag.. :( Andre som sliter med søvnen? Greier aldri å slå meg til ro igjen, kan bruke timer!

Jupp. Våkner midt på natten hver natt. Men da er jeg hvertfall opplagt til datteren skal på skolen :) vekker henne 7. I dag våknet jeg flere ganger på natten og kl 04:30 var løpet kjørt :) ligger fortsatt i senga å tukler litt på mobilen da! Deilig med rolige morgenen! Og solskinn gjennom sprekkene på gardinene <3

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Jupp. Våkner midt på natten hver natt. Men da er jeg hvertfall opplagt til datteren skal på skolen :) vekker henne 7. I dag våknet jeg flere ganger på natten og kl 04:30 var løpet kjørt :) ligger fortsatt i senga å tukler litt på mobilen da! Deilig med rolige morgenen! Og solskinn gjennom sprekkene på gardinene <3

Ja litt godt men blir bare mer og mer sliten jeg nå, utover dagen svir hodet mitt! :( Men skal til frisør i dag da :)

Jeg er sovedyr, men jeg pleier å våkne hvergang jeg snur meg pga bekkensmerter.. Når mannen leverer i bhg kan jeg sove til halv 11 :P
I det siste har småen begynt å våkne grytidlig. men i dag sov vi til litt over halv 7, det må være ok :)

Jeg er sovedyr, men jeg pleier å våkne hvergang jeg snur meg pga bekkensmerter.. Når mannen leverer i bhg kan jeg sove til halv 11 :p
I det siste har småen begynt å våkne grytidlig. men i dag sov vi til litt over halv 7, det må være ok :)

Gu så deilig.. :)

Våkner ved 2 tiden hver natt.. Og lys våken ved 7 tiden

Ja litt godt men blir bare mer og mer sliten jeg nå, utover dagen svir hodet mitt! :( Men skal til frisør i dag da :)
Å heldiggrisen :p skal du bare klippe eller noe mer dastisk? Jeg sovnet 20 min i stad :) nå som jeg har fått datteren på skolen ligger jeg i senga igjen ultrakvalm og hodepine. Koselig å være gravid. Har tusen ting jeg må gjøre før samboeren kommer i morgen. Så orker jeg ikke gjøre noe akuratt nå! Blæh!

Å heldiggrisen :p skal du bare klippe eller noe mer dastisk? Jeg sovnet 20 min i stad :) nå som jeg har fått datteren på skolen ligger jeg i senga igjen ultrakvalm og hodepine. Koselig å være gravid. Har tusen ting jeg må gjøre før samboeren kommer i morgen. Så orker jeg ikke gjøre noe akuratt nå! Blæh!

Typisk! Farge og stuss bare, ettervekst from hell :(

ja.. våkner mange ganger i løpet a natta.. godt vesla sover til halv 9 hvis jeg ikke vekker a!

Våkner også flere ganger hver natt.. Men jeg står ikke opp får Markus våkner.. Og det er stort sett rundt åtte, så lenge jeg ikke skal på jobb..

Våknet kl 3 i natt :-p måtte ha mat:) og fikk ikke sove igjen. Kjørte gutten på skolen og fikk lagt meg nedpå 1 time.. var så trøtt at jeg vurderte å avlbestille ultralyden i dag :) (men gjorde det selvfølgelig ikke :-p ) nå har han en kompis på besøk, men gleeeder meg til leggetid i kveld ja:)

Jeg våkner rundt 4.30-5.30 hver natt nesten, og får ikke sove igjen på aldri så lenge. Typiske er at jeg sovner rett før klokka ringer og er trøttere enn aldri før når den ringer. Når jeg våkner på natta er jeg stort sett lysvåken. Og når jeg i tillegg må på do en, to ganger i løpet av natta så blir det slitsomt i lengden når jeg står opp litt over 6 hver dag for å dra på jobb.

Back
Topp