Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var jeg oppe i dag.. Andre som sliter med søvnen? Greier aldri å slå meg til ro igjen, kan bruke timer!
Jupp. Våkner midt på natten hver natt. Men da er jeg hvertfall opplagt til datteren skal på skolen vekker henne 7. I dag våknet jeg flere ganger på natten og kl 04:30 var løpet kjørt ligger fortsatt i senga å tukler litt på mobilen da! Deilig med rolige morgenen! Og solskinn gjennom sprekkene på gardinene <3
Venter en liten skatt i september 2013 <3
Jeg er sovedyr, men jeg pleier å våkne hvergang jeg snur meg pga bekkensmerter.. Når mannen leverer i bhg kan jeg sove til halv 11
I det siste har småen begynt å våkne grytidlig. men i dag sov vi til litt over halv 7, det må være ok
Å heldiggrisen skal du bare klippe eller noe mer dastisk? Jeg sovnet 20 min i stad nå som jeg har fått datteren på skolen ligger jeg i senga igjen ultrakvalm og hodepine. Koselig å være gravid. Har tusen ting jeg må gjøre før samboeren kommer i morgen. Så orker jeg ikke gjøre noe akuratt nå! Blæh!Ja litt godt men blir bare mer og mer sliten jeg nå, utover dagen svir hodet mitt! Men skal til frisør i dag da
Typisk! Farge og stuss bare, ettervekst from hellÅ heldiggrisen skal du bare klippe eller noe mer dastisk? Jeg sovnet 20 min i stad nå som jeg har fått datteren på skolen ligger jeg i senga igjen ultrakvalm og hodepine. Koselig å være gravid. Har tusen ting jeg må gjøre før samboeren kommer i morgen. Så orker jeg ikke gjøre noe akuratt nå! Blæh!
Venter en liten skatt i september 2013 <3