05.15!!!!!!

Vand

Forumet er livet
Grrrrrrr!!!!! Irriterende at hun har begynt med natterot og oppe gryyyytidlig!!![:@]

Så kl 05.30 lå jeg og så gossip girl inne på rommet, mannen var forbannet og lå på sofaen og sov, Ine lå sinna inne på rommet sitt etter at Emmeli hadde sprunget inn dit og vekt henne også[:@] Og hvert 5. minutt måtte jeg følge en illsint ünge tilbake til senga si[>:]

Så: GOD MORGEN FLICKOR, håper deres morgenstund var bedre enn vår[;)]

ojojoj....[8|][8|]

Høres ikke ideelt ut, nei!!

*håper ikke det blir sånn her, selvom lillebror er skravlekopp i 5-tiden allerede*

ORIGINAL: *Skjønningene*

0445[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

[:'(][:'(][:'(] la han seg ikke til å sove igjen heller?

E har jeg lagt ut nå, skikkelig trøtt merkelig nok[>:]

ORIGINAL: Vand

0445[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

[:'(][:'(][:'(] la han seg ikke til å sove igjen heller?

E har jeg lagt ut nå, skikkelig trøtt merkelig nok[>:]

R var oppe å ga smokken - IKKE GREIT..

jeg opp sur som f'en, sa at det IKKE var mårran ennå, han bare "æsj æsj" så jeg skiftet den tissebleia I senga!
Han greine å så sur, men skjønte det når jeg var nede at dette gikk ikke så sov fra halv 6-6 nå j vekte han [:'(]

holdt på sånn noen mårrar nå[:-]

E har holdt på to uker nå[:'(] Ting som var så bra, ble plutselig snudd igjen! Kan våkne tre ganger i løpet av natta, og da gråte i en halvtime hver gang! [:'(] Og opp lenge før 06!!! Vi er konsekvente som alltid, men man blir sliiiiiiiiiiiiiten av dette! [&:]

*sender oss begge en klapp på skuldra med ønske om en bedre morgen i morgen tidlig...*

Ok skjønningene, nå må vi gjøre dette:

UNGENE VÅRE KOMMER TIL Å SOVE TIL KL 07 HVER MORGEN FRA NÅ AV, UTEN Å VÅKNE OM NATTEN!!! BASTA BOM!!!!![:D]

Min dypeste medfølelse går til begge to!!!

Selv har vi hatt en urolig natt, men ikke så tidlig morgen likevel.

Klenger meg som f**n til den fakta at hun faktisk er feberfri og derfor er det greit å sende hun i bhg... mens jeg egentlig vet at jeg hadde ALDRI gjort det på en vanlig dag[&:]. Jeg EIER domainnavnet: dårligsamvittighet.is[&:][&:][&:]

Venter på å bli oppringt av bhg og håper at det blir før jeg drar til Gardemoen sånn at jeg da kan ha hun med (frøkenhaterbil.com[&:]) eller etter halv ett når mannen er hjemme igjen...

Var ikke meningen å kuppe tråden - men tenkte jeg kunne slenge den her i "umulig" tråden i stedet for å lage en negativ tråd til[8D]

Grøss, så tidlig...[&:]
Og vi syns 07:45 er for tidlig...[8D][;)] *Banker hardt i bordet*

Snuppa rota en del om nettene i sommer og stod opp tidlig, men vi var konsekvente i noen netter og da kom det seg.. Så bale når det stod på....[:'(]
Jeg blir sååååå gretten av å stå opp så tidlig.

Dere har all min medfølelse!!![:)][:o]

Off.. det var tidlig det... [&:]
Håper det blir bedre etter hvert!

*Grøss* for noen morgenfugler da! [:o][&:]

Malene sov hos svigers i natt, så jeg sto opp sånn ca 13.30.. [8|][8D] Løøøvli!!

Back
Topp