04.September

SpireNr.4

Betatt av forumet
04.September er for tiden den mest "populære" termindatoen for øyeblikket ;) Hele 6 av dere har termin denne dagen :D Er det flere som vil på terminlisten er det bare å skrive dere datoen til meg, så fører jeg dere på ;)

yey :) jeg har termin da men håper jeg er ferdig i god tid før da eller går over noen dager siden eldste mi blir 4 år 5.september, vil være hjemme da :)

yey :) jeg har termin da men håper jeg er ferdig i god tid før da eller går over noen dager siden eldste mi blir 4 år 5.september, vil være hjemme da :)
Sjønner godt du vil være hjemme da ja, så da kan du jo satse på 2uker før, så dere får kommet dere i orden hjemme før jenta skal feires ;)

Ja, det blir spent, har fått 5 dager før og 2 dager over termin de andre gangene så regner med det blir temmelig nært termin denne gangen også..spørs hva hun sier om hun får lillebror eller søster på bursdagen sin, Hehe.. Håper igrunn de får hver sin dag iallfefall :)

Hvis min termin stemmer så skal jeg mest sannsynlig bli satt igang 28 August... Håper hvertfall det (de skal hvertfall sette meg igang den uken :)

EN av mine beste venninner ringte i dag og sa at hun også var gravid, med mulig termin 5 september. det er så gøy, for to av våre andre barn er født med 3 dagers mellomrom :) det blir nært nå også da!!!! :D

Jeg skal få henne til å komme inn hit på gruppen vår så kan hun hjelpe oss i krigen ;)

Så kult :)

Hun har kommet seg inn nå, men prøver å bli kjent med siden hehe

Ja jeg er super fornøyd. Det var så morsomt da hun ringte meg i dag og fortalte det for angelica og hennes yngste sønn ble født med tre dagers mellomrom (hadde termin med 9 dagers mellomrom) og nå er vi gravid sammen igjen med 8 dagers mellomrom!!! hva er oddsen for det?!?!?!?! :D

Termina mi er jo litt usikker :) men her blir det jo planlagt ks... Så den blir jo alt fra 4-2 uker føre ord ul termin :)

Ja jeg er super fornøyd. Det var så morsomt da hun ringte meg i dag og fortalte det for angelica og hennes yngste sønn ble født med tre dagers mellomrom (hadde termin med 9 dagers mellomrom) og nå er vi gravid sammen igjen med 8 dagers mellomrom!!! hva er oddsen for det?!?!?!?! :D
gøy å gå gravid sammen med noen og dere var jo veldig nært :) jeg og ei veninne fikk med 3mnders mellomrom sist og nå er det 4-5 uker mellom oss :)

Back
Topp