04:20 hver natt må jeg tisse..

jentami*

Elsker forumet
Tisser mye og leeeenge.. Flere som allerede må opp om natten? :p

JAA... :S hehe.. :P Jeg må opp iallefall 1 gang, om ikke 2.. Som regel mellom klokken 2 og 5..

Oh yes, 2, 3 noen gang 4 ggr natten! Og jeg har hatt det slik fra uke 1 eller 2...

Er oppe et par ganger, men alltid ved halv seks tiden :(

må opp med en gang jeg våknet på morgenen, men noen ganger må jeg i løpet av natta. Men ikke så ille nå som da jeg gikk gravid første gang. da var jeg oppe en gang om natta/tidlig å morgenen.  I natt måtte jeg opp da sambo kom hjem og jeg tissa i en evighet... skjønner ikke hvor all den væska kommer fra jeg altså... 

Må tisse hver natt ja... Gjerne rundt fire-tiden...

Tisser ca 9 ganger per natt :/

Jeg var oppe flere ganger tidligere,men har roet  seg nå.

Er oppe nesten hver natt mellom 4-5.
Gleder meg til det går over 

Hvis jeg våkner så må jeg opp og tisse... Og jeg våkner hver natt! Jeg vet bare ikke helt om jeg våkner a at jeg må tisse eller om jeg våkner av jentungen og så kjenner at jeg må tisse.
Det verste er tidlig på morgenen når jentungen lett våkner og vi tar henne over i senga vår for å få en halvtime til før vekkerklokka ringer. Da må jeg alltid på do og går jeg ut av rommet blir det ramaskrik! Akk ja...

Og jeg også må tisse leeeenge. Stramt lukter det også, jeg tror jeg burde drikke mye mer vann egentlig!

Jaah, jeg må også stå opp hver natt og tisse..mellom halv 5 og halv 6 .. like trøtt hver gang!

Back
Topp