02.02.2012 - *skravle skravle*

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Guuudd mårning gørls ;-)

Hva står på planen i dag?

I dag skal jeg skynte meg på skolen, og skynte meg å bli ferdig.  
Har egentlig ikke noe annet å gjøre når jeg kommer hjem, eller, joo, jeg må lese. Men lesing er bare avslappende.  ;-) Og kosekose med småttisene, som ikke lengre er småttiser snart..
Skal prøve å nyte spedbarn og barselstiden, for de vokser så alt for fort!! 

Jeg skal på skolen jeg òg. Var på jobb igår, så jeg kjenner at jeg er ekstra sliten idag.

Idag er jeg 7 uker på vei!! woohoo!!

Hali skrev:

Jeg skal på skolen jeg òg. Var på jobb igår, så jeg kjenner at jeg er ekstra sliten idag.

Idag er jeg 7 uker på vei!! woohoo!!

Kan tenke meg at jobb er mye mer slitsomt enn skole ja :/

Grattis med 7 fullgåtte uker ;) Tenk at du nå er inne i den 8 uken :D
I morgen er jeg 8 fullgåtte uker og begynner på min 9 uke. :)) Bare 4 uker igjen til de magiske 12 :)) Woohoo!

Eg skal og hugse å kose meg masse den første tida!! 
No er eg redd at lillemann ikkje vil kose i heiletatt, med mindre han er sjuk! :-P
Me skal vere heime å kose oss idag, ikkje lenge før permisjonen er ferdig. so nyte siste dagane!! :-)

Oioi. ikkje lenge igjen til veke 1 for nåken av dåke da!! Eg veit fortsatt ikkje kor langt eg er på veg, og heller ikkje om det er liv. så lura på kva doktaren har på planen på onsdag:-P

Melis90 skrev:
Eg skal og hugse å kose meg masse den første tida!! 
No er eg redd at lillemann ikkje vil kose i heiletatt, med mindre han er sjuk! :-P
Me skal vere heime å kose oss idag, ikkje lenge før permisjonen er ferdig. so nyte siste dagane!! :-)

Oioi. ikkje lenge igjen til veke 1 for nåken av dåke da!! Eg veit fortsatt ikkje kor langt eg er på veg, og heller ikkje om det er liv. så lura på kva doktaren har på planen på onsdag:-P

Så herlig. Har jo baby fortsatt du da jo <3Herlig! 
Ungene mine har ikke hatt tid til kos etter de begynte å gå :P

Kan jo hende doktoren sender deg til UL? Siden du ikke veit hvor langt på vei du egentlig er? :)

God morgen! Her blir det å gå seg en tur i kulda før jeg slenger meg i senga. Fikk ikke sove i natt.... Utrolig irriterende! Trøtt som en dupp, men 1000 tanker i hodet. Satser på at det roer seg med tida. Sprekt å gå på skole med små barn synes jeg. Her er jeg godt fornøyd med å jobbe om dagen og tror jeg er ferdig som student nå;-)

Nå får jeg dra med med unga og hundene ut på en tur før jeg skal levere unga hos mamma som skal passe dem når jeg skal på ultralyd.Er kjempe spent,men gruer meg litt også, redd for at noe skal være galt.I ettermiddag kommer min svigerinne til meg på sykveld,blir spennende å se hva vi får til.

hehe.. han er ihvertfall litt baby no når han er sjuk, i det minste! :-) 
Reknar med det blir meir turbo her og når han begynna å gå! men eg moro når dei klara litt sjøl, og ein kan få med seg alt dei klara på så kort tid!! ;-)

Men blir fint med enda ein liten baby!! :-) 
reknar med han sender meg videre, sia eg ikkje har heilt peiling og sia eg ikkje har nokon symptom.. :-S Håpa berre alt er som det skal, og at me anten får sjå ein bankande hjerte eller tatt blodprøve!:-)

Fekk du ul av legen, eller privat?
Her er jo 4 tima til nermaste privat-ul, so har ikkje lyst å køyre so langt med vetlemann heller:-S

Jeg har en laaaang og rolig morgen hjemme, uten mann og barn. Jeg har elevene i praksis og tok 3 eksta praksisbesøk sist uke slik at denne dagen kunne bli litt roligere;-)

I dag skal jeg på UL og er mer nervøs enn spent! Er så redd for å høre "her er det en tom fostersekksom du må inn å fjerne" så litt pause før jeg hører "utviklingen stoppet for ca 5 uker siden og kroppen din kvitter seg ikke med det"...

Ellers så skal jeg ut i kveld og møte noen venninner, det er bestandig energigivende kvelder! Jeg har liiiiite energi om dagene og trenger påfyll.

Jeg har ei jente som er KOSEN og kaller seg selv for kosejente, og det er hun! Veldig godt å ha ei jente som koser mye, men slitsomt for vi blir helt "spist opp" også. Heldig for meg er at når pappan er hjemme så er det han hun koser med, og jeg får "fri til å gjøre andre ting". 

HA EN FLOTT DAG JENTER

I dag skal jeg bare sitte inne å se på snøen som laver ned :) Akkurat vært på min aller første foreldresamtale i barnehagen!! :) Å det gikk jo kjempe bra..

Håper kvalmen holder seg litt unna i dag sånn at det går ann å få gjort litt her
Er forresten 9 uker i dag å!! Hipp Hurra Ser frem til UL om 1 uke!!

Ha en fin dag alle sammen!!

Hellu!!
Idag skal jeg en liten tur innom ei gravid venninne, gleder meg til å treffe henne igjen :)
Sånn bortsett fra det så har jeg ikke så mye planer.
Egentlig burde jeg skifte gardiner.. Enda ikke klart å få ned julegardinene i stua, haha :p

Heihei:)

her er dagen snart slutt:) har meldt paa lillejenta i barnehagen idag, saa hun begynner mandag. Kjenner jeg grugler meg, men hun har vert paa besok og ikke enset meg engang, saa det gaar nok veldig bra:) Eller klarte jeg aa faa kink i ryggen idag saa har folt meg veldig lat idag, liker det ikke:/ det gir meg god grunn til aa ligge i sengen og lese bok i kveld saa faar mannen ta oppvasken :))

Sitter å pusler på jobb idag. Eller pusler og pusler alt for mye tunge løft og sjauing og en sjef som ikke helt skjønner betydningen av at jeg ikke skal løfte mye tungt...

Blir rolig kveld idag, sambo skal ut på noe med sin jobb så da blir det sofan og ei god bok eller litt tv kikking ikveld. Heldigvis snart helg, tung uke på jobb og ser frem til å slappe litt av.

Sitter hjemme og ser etter småtrollene mine. Prøver og få i meg en kopp te. Jeg er kjempekvalm, men heldigvis ikke like dårlig som jeg var med jentene Så glad jeg kan sitte oppreist denne gangen, hvertfall. Samboer kommer snart hjem. Så det blir digg!

Her har det først vært jobb og så rett på skolen
Merker at jeg er klar for senga nå. Har åpningsvakt i mårra og begynner kl 07.00.

I dag trillet jeg baby mens mora var på trening og koste oss med kaffe etterpå =) 
SÅ handlet jeg litt nye planter da det har vært ganske tomt her etter jul! 
Lillemann fikk gå på ski hjem fra barnehagen, og selvom vi bor et steinkast unna brukte vi jammen meg lang tid! Men han har blitt så flink på kort tid nå, bare av å ha gått et par ganger i barnehagen =) 
Så i morgen, vi har tatt oss fridag, blir det skigåing på oss. Vi er så heldige å ha løyper rett utenfor døra, så jeg håper det ikke blir altfor kaldt!

Snart senga på meg, er helt kjørt!

Back
Topp