:0

Går så fint atte :)

Lykke til! Vil dere vite kjønnet? :-)

Appen <3

Lykke til i dag :-) Gleder meg til det er vår tur, 15.mai :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Spent på å høre :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja nå har jeg vært der fikk verdens døleste lege!!! Fikk ingen bilde og ikke fikk vi se ansiktet han gjikk ikke gjennom noe sammen med oss var bare veldig stille og sukket 8 ganger!! (Ja jeg telte) men det var en fin liten jente inni der :) :) fra før har jeg gutt jente gutt :) ble flyttet til termin 27 september siden jeg er så godt vandt her blir jeg nok her :)

Ja nå har jeg vært der fikk verdens døleste lege!!! Fikk ingen bilde og ikke fikk vi se ansiktet han gjikk ikke gjennom noe sammen med oss var bare veldig stille og sukket 8 ganger!! (Ja jeg telte) men det var en fin liten jente inni der :) :) fra før har jeg gutt jente gutt :) ble flyttet til termin 27 september siden jeg er så godt vandt her blir jeg nok her :)

Neeei dumme legen :/ Hva ER det med leger og denne sukkinga?
Men HURRA for fin jente i magen ♥ det viktigste er at baby er frisk og fin, så får den der legen bare gå å koke seg et egg eller noe annet som ikke er så fryyyyyyyyktelig kjedelig som et nytt liv!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Takk takk selvfølgelig et det viktigste med en frisk og fin frøken :) hadde bare gledet meg sånn til bilde og slikt, med dei 3 andre har jeg gått til en privat og han er fantastisk flink !!!

Back
Topp