0 sexlyst og det gjør vondt å ha sex!!! :(

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
emm ja dette er vel litt privat.. men viss jeg kan si det til noe er det vel dere, som også er gravide :)

sexlysten er på bunn! kan gå opp mot 3 uker før vi har sex.. og det er fordi jeg ikke har lyst. merker ikke det grann for å la litt lyst på det en gang....men syns jo synd på gubben, så prøver..

vi prøvde oss i sted.. og AU!! det gjorde vondt! det svir over hele. veit ikke åssen eg skal forklare det med det svir nesten som når en har UVI eller noe i den duren. og det svir lenge etterpå, det svir ennå :(.. det gjør veldig vondt!! som en har stappa mye anna rart med tagger opp i der! (har ikke det altså :P)

nei dette er veldig kjipt, veit ikkje om det har noe med hormonene å gjøre.. og at det tar for lang tid mellom hver gang, at det er derfor det gjør vondt..??
men har hatt tørkeperioder på 3 uker før.. og det kjentes ikke sånn ut da! så håper det går over snart!!!!

er dette normalt i graviditeten? noen råd? noen som er i samme båt??

Har samme problemet med lysten. >.<
Har lyst til å ha lyst, men det nytter ikke sånn på komando....
Gubben får nå sitt en gang i uken (han er bare hjemme i helgene)
Men jeg kjenner jeg sliter med smøringa.
Er det kansje derfor det gjør vondt for deg??
Kan bli ganske sår etter sex om det er dårlig med smøring.
Prøv med en mild glidekrem.
(Husk å si i fra at du er gravid når du kjøper den så du får en som er trygg å bruke)
Ellers vil jeg anbefale dere begge til å ta dere god tid.
Hjelper jo kansje hvis han er skikkelig øm og romanstisk.
DET hadde jaffal funka på meg =D

Jeg er i samme båt!
Har så tørre slimhinner at det plager meg i det daglige..
Bruker en krem flerre ganger daglig, minner om glidekrem, bortsett fra at den skal holde fuktigheten opptil 6 timer. Husker ikke hva den heter..

takker for svar fra begge to :)

ja det har nok helt sikkert med graviditeten å gjøre iallefall!

jeg skal be han være enda mer i det romatiske hjørnet og så skal jeg se om jeg kan få tak i et par kremer :) for veldig kjipt å ha det sånn.

heldigvis veit han at det ikke er noe galt med han eller at forholdet vårt er på vei ut, men at dette er en av tingene med å være gravid :) så får vi bare ta tida til hjelp :D

Kjenner meg igjen, men var verre sist. Når man er kvalm så frister det lite... Går som regel greit når man kommer igang og det gjør ikke vondt, men mye initiativ fra meg er det ikke! Stakkars mann :-D men frister ikke han heller etter at dama har spydd. Gjør ikke det hele tiden nå, men sist var det helt j.....g!

Back
Topp