⭐IKM uke 31⭐

CD 6 i dag og monitortesting starter allerede i dag. Har hatt EL på dag 12 siste sykluser så er ikke så lenge til:happy:
 
Cd 9, og kjennes ut som el er på vei tidlig denne mnd ifølge kroppen :D den har kommet alt fra CD 11 til 14 si den jul. Det hadde vært perfekt med 11 eller 12 denne pp!

Spent på hvilken dag positiv el test dukker opp. Bruker å ta dem på ettermiddag :D
 
Cd 9, og kjennes ut som el er på vei tidlig denne mnd ifølge kroppen :D den har kommet alt fra CD 11 til 14 si den jul. Det hadde vært perfekt med 11 eller 12 denne pp!

Spent på hvilken dag positiv el test dukker opp. Bruker å ta dem på ettermiddag :D
Jeg skjønte ikke helt disse vanlige EL testene, så jeg er glad monitor gir meg klart svar:hilarious::hilarious:
 
TR kom med eit brak i dag, så no vil eg gjerne joina gjengen her!

Smuta - 38 - PP15 - B2 - EL 20.07 - IKM 04.08

Måtte det bli mange terminspirer her!!! :dance008
 
TR kom med eit brak i dag, så no vil eg gjerne joina gjengen her!

Smuta - 38 - PP15 - B2 - EL 20.07 - IKM 04.08

Måtte det bli mange terminspirer her!!! :dance008
Velkommen:happy: Ja, vi håper mange terminspirer:dummy1::D
 
CD3 i dag var kort mens (den kom 1 dag tidlig i tillegg) Nå prøver jeg å tenke hvordan vi skal få til aksjer denne pp’n :p ferie hos familie og deler rom med unga :banghead: tenker kanskje jeg tar mannen på en liten tur og oppbevarer unger hos familie ;) :p
 
Langt ifra positiv el test i dag, og det burde jeg vel forventa uansett :p Heldigvis viser det seg at mannen kun blir borte fra lørdag til søndag, og deeeet vil si at det ikke blir bortkastet pp uansett :D

Det er bra nå som jeg er så spent på babyklister!!
Spennende ikm gruppe! Er vi 3 på babyklister her?
 
CD 10 her. Jeg har blitt inspirert og gått til innkjøp av dong quai og solvipect, så nå er det bare å hoppe i det med åpne armer :smiley-angelic003

Kjenner stikking i eggstokkene og er egentlig usikker på hvortid eggløsningen min er. De to siste pp har jeg kjent meg veldig øm i livmorområdet 14 dager før TR. Kan føle ubehag ved å sette meg ned på en stol f.eks. Er dette kjent for noen?

Føler meg litt grønn etter maaange år uten naturlig syklus :wacky:
 
Fortsatt ikke fått babyklisteret mitt. Men med forventet EL på mandag, så er sjangen er stor for at den rekker å komme da:) Må få svigerfar til å levere det til meg på hytta :D
 
CD 10 her. Jeg har blitt inspirert og gått til innkjøp av dong quai og solvipect, så nå er det bare å hoppe i det med åpne armer :smiley-angelic003

Kjenner stikking i eggstokkene og er egentlig usikker på hvortid eggløsningen min er. De to siste pp har jeg kjent meg veldig øm i livmorområdet 14 dager før TR. Kan føle ubehag ved å sette meg ned på en stol f.eks. Er dette kjent for noen?

Føler meg litt grønn etter maaange år uten naturlig syklus :wacky:
Hva hjelper dong quai og solvipect med?:wacky:
 
CD 10 her. Jeg har blitt inspirert og gått til innkjøp av dong quai og solvipect, så nå er det bare å hoppe i det med åpne armer :smiley-angelic003

Kjenner stikking i eggstokkene og er egentlig usikker på hvortid eggløsningen min er. De to siste pp har jeg kjent meg veldig øm i livmorområdet 14 dager før TR. Kan føle ubehag ved å sette meg ned på en stol f.eks. Er dette kjent for noen?

Føler meg litt grønn etter maaange år uten naturlig syklus :wacky:
Jeg har sånne smerter på el dagen +-
 
Stabile hormoner, stabil el og tynnere/mer el slim :)
Ååå, er det noe jeg burde prøve med tanke på at jeg har gått et år nå uten resultat? Nå vet jeg ikke om jeg har noe problemer med noe som helst, har søkt om utredning.
 
Langt ifra positiv el test i dag, og det burde jeg vel forventa uansett :p Heldigvis viser det seg at mannen kun blir borte fra lørdag til søndag, og deeeet vil si at det ikke blir bortkastet pp uansett :D

Det er bra nå som jeg er så spent på babyklister!!
Spennende ikm gruppe! Er vi 3 på babyklister her?
Slenger meg med på babyklisteret om sambo er hjemme ved el :D
 
Ååå, er det noe jeg burde prøve med tanke på at jeg har gått et år nå uten resultat? Nå vet jeg ikke om jeg har noe problemer med noe som helst, har søkt om utredning.

Det skader jo ikke å prøve :)
Jeg tenker at dersom det ikke har en effekt, så kanskje placeboeffekten slår til;) Jeg føler meg veldig mottagelig! Lykke til! :happy:
 
Noen her som ikke går på noe men kun legger inn aksjer rundt EL? Føler meg som den eneste som ikke går på noe og er så redd for jeg ikke blir gravid pga det.. :eek:
 
Noen her som ikke går på noe men kun legger inn aksjer rundt EL? Føler meg som den eneste som ikke går på noe og er så redd for jeg ikke blir gravid pga det.. :eek:
Jeg går ikke på noe :) vi begynner å legge inn aksjer ca.4 dager før forventet EL, og prøver å gjøre det hver dag eller annenhver dag, helt til ett par dager etter EL :happy: jeg tester ikke for EL, så her blir det litt sånn ut i fra hvor jeg tror vi er i løypa, på en måte :p
 
Langt ifra positiv el test i dag, og det burde jeg vel forventa uansett :p Heldigvis viser det seg at mannen kun blir borte fra lørdag til søndag, og deeeet vil si at det ikke blir bortkastet pp uansett :D

Det er bra nå som jeg er så spent på babyklister!!
Spennende ikm gruppe! Er vi 3 på babyklister her?
Eg er også på babyklister-køyret! :hilarious: Klaffa ikkje denne runden, men satsar på at det går på runde to!! :cool:
 
Jeg går ikke på noe :) vi begynner å legge inn aksjer ca.4 dager før forventet EL, og prøver å gjøre det hver dag eller annenhver dag, helt til ett par dager etter EL :happy: jeg tester ikke for EL, så her blir det litt sånn ut i fra hvor jeg tror vi er i løypa, på en måte :p

Ååå! Det var godt å høre :angelic: sist pp testa jeg ikke for EL, tenkte teste nå for å sjekke om appen Flo har rett. Hvis den har rett blir jeg sinnsykt imponert :shy:
Lykke til!! ;)
 
Det skader jo ikke å prøve :)
Jeg tenker at dersom det ikke har en effekt, så kanskje placeboeffekten slår til;) Jeg føler meg veldig mottagelig! Lykke til! :happy:
Lurer på om jeg skal gå til innkjøp i morgen :D EL om 7 dager.
 
Back
Topp