⭐IKM uke 31⭐

CD 8. Siste dagene har fløyet forbi, nå blir det heldigvis noen roligere dager :) Solvipect tas fra idag, da jeg glemte det igår :hilarious: Håer babyklisteret kommer snart så det rekke frem til EL :)
 
CD 8. Siste dagene har fløyet forbi, nå blir det heldigvis noen roligere dager :) Solvipect tas fra idag, da jeg glemte det igår :hilarious: Håer babyklisteret kommer snart så det rekke frem til EL :)
Samme her :p Håper virkelig ikke posten er så altfor treig. Ble sendt samme dag så krysser fingre!
 
Samme her :p Håper virkelig ikke posten er så altfor treig. Ble sendt samme dag så krysser fingre!
Jeg bestille på kvelden, så fikk mail dagen etter på om det var sendt:) Må kjøpe meg Solvipect så jeg, for den jeg hadde gikk ut på dato i 2014:hilarious::hilarious: Krysser fingrene for oss alle at denne PP'n sitter spiren :happy::dummy1:
 
Jeg bestille på kvelden, så fikk mail dagen etter på om det var sendt:) Må kjøpe meg Solvipect så jeg, for den jeg hadde gikk ut på dato i 2014:hilarious::hilarious: Krysser fingrene for oss alle at denne PP'n sitter spiren :happy::dummy1:
Min kom i dag :D så gikk fort!!
 
Babyklister kom i dag:Dnå er jeg sååå spent på denne pp!!
 
Crap! Nå fikk jeg vite at mannen skal vekk de 4 mest fruktbare dagene denne helga :/ Æsj asså. Hvis el kommer på CD12 har vi god sjans, for vi kan legge aksjer på CD10.. Men så er han ikke hjemme før CD14 :( Håper turen blir kortere! Har fått El på CD12 en god del av mnd i år, så jeg håper virkelig det skjer denne mnd og!!!

Syns det ser ut som det begynner å nærme seg el, om jeg skal gå utifra utfloden. Ingen elslim enda da.. Håper Håper Håper..
 
Wuhuuu.. Elslim! Håper dette betyr veldig tidlig el :D tror nok dong quai, grapefruktkjerne + solvipect er årsaken til at det er "fruktbart" for bruker ikke å være sånn så lenge før el til vanlig :)
 
Wuhuuu.. Elslim! Håper dette betyr veldig tidlig el :D tror nok dong quai, grapefruktkjerne + solvipect er årsaken til at det er "fruktbart" for bruker ikke å være sånn så lenge før el til vanlig :)
Oi, dette liker vi! :)
 
Disse testene fra babyplan har sikkert skygge til vanlig virker det som:p har fått svake streker før mens og i dag 3 dager etter mens :p
 

Vedlegg

  • Snapchat-1452052825.jpg
    Snapchat-1452052825.jpg
    6,7 KB · Visninger: 47
  • Snapchat-677664447.jpg
    Snapchat-677664447.jpg
    5,5 KB · Visninger: 49
  • Snapchat-1113238797.jpg
    Snapchat-1113238797.jpg
    5,7 KB · Visninger: 52
Disse testene fra babyplan har sikkert skygge til vanlig virker det som:p har fått svake streker før mens og i dag 3 dager etter mens :p
Irriterende :/ Jeg har brukt tostreker sine, kjøpt på bebi.no og de har aldri gitt en eneste skygge. Brukt 40 stk av dem, så veldig fornøyd :p kunne godt tenkt meg to streker da.. om de var ekte:wtf:

El test var negativ i dag.. Lever i håpet om å få positiv i løpet av de neste dagene.. Så jeg slipper å gå glipp av en pp.. Sønnen min ble skapt fra aksjer 3 dager før el, så det trenger ikke nødvendigvis være tapt sak om el kommer i helga... :confused:
 
Irriterende :/ Jeg har brukt tostreker sine, kjøpt på bebi.no og de har aldri gitt en eneste skygge. Brukt 40 stk av dem, så veldig fornøyd :p kunne godt tenkt meg to streker da.. om de var ekte:wtf:

El test var negativ i dag.. Lever i håpet om å få positiv i løpet av de neste dagene.. Så jeg slipper å gå glipp av en pp.. Sønnen min ble skapt fra aksjer 3 dager før el, så det trenger ikke nødvendigvis være tapt sak om el kommer i helga... :confused:

Er veldig fornøyd med bp sine el tester, men tidlig g testene har mye skygge har jeg sett... Så di stoler jeg ikke på før streken er veldig tydelig rød :p
 
CD 9 og EL-slim idag. Sist hadde jeg også slim tidlig men EL sent ifølge testene. Denne PP'n dropper jeg EL testene og legger inn aksjer annen hver dag er tanken. Babyklisteret mitt er ikke kommet enda og vi har dratt på hytta.. Så spørs hvordan den planen går.. Mulig jeg må overtale svigerfar til å komme med det:hilarious:
 
Da er jeg kommet til cd8, pleier få el på cd 18 eller 19 (positiv test cd 17/18) :p har sykluser på 31-32 dager:p så er bare å smøre seg med tålmodighet tenker jeg:)
 
Back
Topp