⭐IKM uke 31⭐

Majamor - 26 år - PP8 - B1 - EL 17.07 - IKM 31.07

Denne syklusen skal jeg ta blodprøver før fertilitetsutrending, selv om vi ikke har prøvd et år vil vi se om de kan hjelpe med de ustabile syklusene.

Hadde på følelsen helt siden vi begynte å prøve at jeg kom til å få termin i april, vi får se nå da :hilarious:
Kan jeg spørre hvor dere skal ta fertilitetsutredning? Var å tok blodprøver selv i dag for samme greie, skal på Medicus i august.
 
Siste dagen av uka i gang!!! Bare spotting igjen. CD5, venter på babyklister i posten, tar dong quai og har akkurat fått nye el/hcg tester i posten. I dag skal jeg på apoteket å kjøpe solvipect. Så er det bare å vente på el som kommer mellom CD12 og 14 :)
 
Siste dagen av uka i gang!!! Bare spotting igjen. CD5, venter på babyklister i posten, tar dong quai og har akkurat fått nye el/hcg tester i posten. I dag skal jeg på apoteket å kjøpe solvipect. Så er det bare å vente på el som kommer mellom CD12 og 14 :)
CD 6 og siste dag av uka her å:) Jeg og skal prøve meg på Solvipect tillegg til babyklister- spennende:D
 
Siste dagen av uka i gang!!! Bare spotting igjen. CD5, venter på babyklister i posten, tar dong quai og har akkurat fått nye el/hcg tester i posten. I dag skal jeg på apoteket å kjøpe solvipect. Så er det bare å vente på el som kommer mellom CD12 og 14 :)
Når begynner du med Solvipect? Leste en plass at noen begynne allerede CD 5.. 3 ganger daglig.
 
Når begynner du med Solvipect? Leste en plass at noen begynne allerede CD 5.. 3 ganger daglig.
Tror jeg venter til CD 7.. Er ikke vits å løse opp slim som ikke er der tenker jeg :p den skal jo funke den dagen det blir tatt, og sædceller lever i opptil 5 dager. Så dvs at den siste uka før el er nok tror jeg :p
 
Melder meg inn her hos dere etter mens kom i går. Hadde håpet det klaffet før den kom etter jeg fjernet spiralen. Men da er hvertfall syklusen i rute som den pleier

Minime1315 - 33 - P1 - B3 - EL 20.07.19 - IKM 03.08.19
 
Nå har sambo bestillt seg en ny valp også, så om vi blir gravide i sommer så sitter vi plutselig med 2 hunder og en baby i 2020 :p blir spennende å se da hvordan dette går med en mann som jobber offshore :hilarious:
 
Nå har sambo bestillt seg en ny valp også, så om vi blir gravide i sommer så sitter vi plutselig med 2 hunder og en baby i 2020 :p blir spennende å se da hvordan dette går med en mann som jobber offshore :hilarious:
Åååå, renraset? Hoho blir spennende :D
 
Ja har en shiba inu hann fra før på 2 år, og har satt oss på venteliste på en tispe i samme rase :D kan bli interessant det, men heldigvis vil jo valpen være nesten 1år før en eventuell baby kommer til verden :)
Så morsomt! :D jeg vil også ha en hund til, men lurer på om jeg ikke tenker på begrensningene mine når jeg gjør det:hilarious::hilarious:ja, det vil gå kjempebra! :)
 
Back
Topp