⭐IKM uke 31⭐

TR kom nå, så hiver meg med her og krysser fingrene for at alle gode ting er tre :Heartred

Kantarell - 25 - PP3 - B1 - EL 17/07 - IKM 31.07
 
Blir spennende å se om babyklister funker siden flere av oss skal prøve det :D
 
Enig der, blir kult å se om det faktisk fungerer for noen av oss hvertfall :D
Jeg håper det fungerer for alle! Begynner å bli mektig utålmodig :p kjøpte faktisk noe babysaker i dag for å muntre meg opp:hilarious::hilarious:
 
Hehe ja hadde blitt meget imponert da :D har sååå lyst å kjøpe ting selv men får meg ikke helt til å gjøre det :p strikker en del, både jente å gutteklær som jeg samler i en eske :D
Jeg spanderte på oss gulpekluter og vaskekluter som var på salg og helt nydelig! I tillegg ble det fire nattpysjer. Jeg har ikke kjøpt noe særlig på en stund, men vet at jeg får bruk for det en dag. Og jeg ble faktisk ganske glad av å se på fine babyting i dag :) har strikket babyteppe, men det er alt jeg kan :p har dog strikket babyteppe til tre av mine venninner som har fått baby.
 
Jeg spanderte på oss gulpekluter og vaskekluter som var på salg og helt nydelig! I tillegg ble det fire nattpysjer. Jeg har ikke kjøpt noe særlig på en stund, men vet at jeg får bruk for det en dag. Og jeg ble faktisk ganske glad av å se på fine babyting i dag :) har strikket babyteppe, men det er alt jeg kan :p har dog strikket babyteppe til tre av mine venninner som har fått baby.

Så koselig :D har kjøpt en hel del til vennerog slekt som får baby da så kompenserer der :p
 
Mari_mor - 27 år - PP18(??)- B3 - EL mellom 15. og 20. juli tipper jeg.. - IKM onsdag 31. juli

Vet ikke hvor mye vi kommer til å legge fokus på prøvingen denne runden, etter store skuffelser de siste mnd, og et litt utkjørt hode etter så lang tid... Men får bare vente å se! :) kanskje ferie er det som skal til o_O
 
Majamor - 26 år - PP8 - B1 - EL 17.07 - IKM 31.07

Denne syklusen skal jeg ta blodprøver før fertilitetsutrending, selv om vi ikke har prøvd et år vil vi se om de kan hjelpe med de ustabile syklusene.

Hadde på følelsen helt siden vi begynte å prøve at jeg kom til å få termin i april, vi får se nå da :hilarious:
 
Back
Topp