⭐ IKM UKE 43 ⭐

Nærmer oss el nå, kommer mest sannsynlig på søndag. Pleier å legge aksjer fra cd10 til cd20 (idag cd12), men kjenner det er så tiltak å begynne nå :wtf: Jeg har ingen sexlyst whatsoever.... Det blir nok ikke noe runde idag. Kanskje imorgen eller fredag. Tar på med prøving. Tar på å skulle ha sex fordi man må, og ikke fordi man har lyst..

Men over til den positive siden så er vi endelig henvist til assistert befruktning :Heartred Er godt å vite at vi nærmer oss hjelp når vi ikke får det til selv!

Ja, helt enig med deg! Lite lyst til å starte med å legge inn aksjer, men snart "må" vi! Litt kjedelig st det skal være slik, men kan jo ikke la muligheten gli vekk heller :wacky:

Åhh!! Det var virkelig påtide❤
 
Ja, helt enig med deg! Lite lyst til å starte med å legge inn aksjer, men snart "må" vi! Litt kjedelig st det skal være slik, men kan jo ikke la muligheten gli vekk heller :wacky:

Åhh!! Det var virkelig påtide❤
Akkurat sånn jeg og føler det!! Kommer ikke til å la sjansen slippe, men orker ikke gjøre det like helhjerta som jeg har gjort det de siste x antall månedene :rolleyes:

Jaaaaa ❤️ Veldig glad for det!! :happy:
 
Akkurat sånn jeg og føler det!! Kommer ikke til å la sjansen slippe, men orker ikke gjøre det like helhjerta som jeg har gjort det de siste x antall månedene :rolleyes:

Jaaaaa ❤️ Veldig glad for det!! :happy:

Ikke bare bare å prøve nei :wacky:
 
Nærmer seg EL her også, sakte men sikkert :D Er ikke sikker på om vi treffer siden mannen reiser bort i morgen og kommer tilbake på EL-dagen (mandag). Men kjenner det er helt greit egentlig..
 
Har startet med hostesaft! Funker sist gang, eller gjorde det det? Jeg tar det uasnett, eneste gangen jeg la merke til el slim var ved bruk av det, og da satt spiren! Tilfeldig eller ikke :rolleyes:
 
Dagsens el test, cd 11!
Den er ganske litt sterkere? Vanskelig å si! Ofte synes jeg det er enklere å se når de har tørket :rolleyes: håper el kommer til mandag!!
Bildene blir så uklare her inne??? Irriterende..
20191003_112408.jpg
 
De var ganske like ja :p Sjekker du for el-slim også eller?

Ja, testa igår og idag. Litt svakere enn dine kanskje, men forventer positiv på lørdag :happy:

Jeg har ikke el slim hvert fall ikke merkbart! Derfor jeg tar hostesaft, så sjekker etter det og!:happy:
Det er ikke lenge til lørdag :D men dpo land er ikke akkurat noen hyggelig plass å være heller :wtf::hilarious:
 
Jeg har ikke el slim hvert fall ikke merkbart! Derfor jeg tar hostesaft, så sjekker etter det og!:happy:
Det er ikke lenge til lørdag :D men dpo land er ikke akkurat noen hyggelig plass å være heller :wtf::hilarious:
Stemmer det, jeg har veldig lite av det selv :p

El er nok på søndag (men får pos test en dag før), ikke lenge til nei, men dagene fram til el har gått kjempeseint!! Forventer ikke at dpo kommer til å gå noe raskere heller :hilarious:
 
Stemmer det, jeg har veldig lite av det selv :p

El er nok på søndag (men får pos test en dag før), ikke lenge til nei, men dagene fram til el har gått kjempeseint!! Forventer ikke at dpo kommer til å gå noe raskere heller :hilarious:

Har du forsøkt hostesaft? Solvipec funka sist for meg, så spent på om det funker nå og!

Ja, det er litt opp og ned hos meg om el er samme dag eller dagen etter, men som regel dagen etter her og!
Og ja, dagene nå har gått super seint... så mot uke 43 kommer nok til å gå seinere :shifty:
Vi får bare skravle litt her inne for å få tiden til æ gå:D
 
Da er egglederne skylt :happy: Antar at begge var åpne. Mulig den ene va «litt tett» da det var litt smertefult når den ble skylt, men kunne se at kontrastvæsken kom gjennom :D har 2 store fine eggposer :nailbiting::nailbiting::nailbiting: som ser klare ut til eggløsning denne mnd, men hun mener det er mindre sjanse å bli gravid pga undersøkelsen :shifty:

Vi har også endelig blitt henvist til St. Olavs :dance008
 
Da er egglederne skylt :happy: Antar at begge var åpne. Mulig den ene va «litt tett» da det var litt smertefult når den ble skylt, men kunne se at kontrastvæsken kom gjennom :D har 2 store fine eggposer :nailbiting::nailbiting::nailbiting: som ser klare ut til eggløsning denne mnd, men hun mener det er mindre sjanse å bli gravid pga undersøkelsen :shifty:

Vi har også endelig blitt henvist til St. Olavs :dance008

Håper likevel!!!
Spennende tid fremmover :nailbiting:

For en fin gjrng på demme ikm gruppa! Håper det betyr lykke:shy:
 
Har du forsøkt hostesaft? Solvipec funka sist for meg, så spent på om det funker nå og!

Ja, det er litt opp og ned hos meg om el er samme dag eller dagen etter, men som regel dagen etter her og!
Og ja, dagene nå har gått super seint... så mot uke 43 kommer nok til å gå seinere :shifty:
Vi får bare skravle litt her inne for å få tiden til æ gå:D
Hadde en pp med Solvipect jeg også (hadde også en pp med gf-juice), men husker ikke at det var så voldsom stor endring. Tror jeg tok Solvipect i en uke kanskje :) Også var det er par dager jeg glemte å ta 3. dosen.

Skal jobbe 9 dager i strekk nå da, så kanskje det får tiden til å gå litt forere :rolleyes: Kan jo håpe!
 
Da er egglederne skylt :happy: Antar at begge var åpne. Mulig den ene va «litt tett» da det var litt smertefult når den ble skylt, men kunne se at kontrastvæsken kom gjennom :D har 2 store fine eggposer :nailbiting::nailbiting::nailbiting: som ser klare ut til eggløsning denne mnd, men hun mener det er mindre sjanse å bli gravid pga undersøkelsen :shifty:

Vi har også endelig blitt henvist til St. Olavs :dance008
Så spennende!! Tvi tvi :signs003 Da håper jeg det klaffer, men hvis ikke er det godt du har fått henvisning!
 
Når kommer/hvor lenge har man el-slim?:rolleyes: Hvor ofte har dere sex rundt eggløsning?:D

Jeg skal ha eggløsning 11 eller 12(ifølge Flo).. er det veldig viktig å få lagt inn aksjer begge dager?
 
Da er egglederne skylt :happy: Antar at begge var åpne. Mulig den ene va «litt tett» da det var litt smertefult når den ble skylt, men kunne se at kontrastvæsken kom gjennom :D har 2 store fine eggposer :nailbiting::nailbiting::nailbiting: som ser klare ut til eggløsning denne mnd, men hun mener det er mindre sjanse å bli gravid pga undersøkelsen :shifty:

Vi har også endelig blitt henvist til St. Olavs :dance008


Vi får håpe på det beste!!:shy:
 
Når kommer/hvor lenge har man el-slim?:rolleyes: Hvor ofte har dere sex rundt eggløsning?:D

Jeg skal ha eggløsning 11 eller 12(ifølge Flo).. er det veldig viktig å få lagt inn aksjer begge dager?
Jeg ville lag inn begge dager!
 
Begynte å legge inn aksjer i går. CD9. Fikk el testene i dag. Tenker å ta en i morgen. Skal seff bort i helgen. Så må få lagt aksjer i kveld også.!
Åh! Vil så gjerne denne PP!

Håper jeg har el selv om jeg ammer.!
 
Back
Topp