⭐ IKM UKE 43 ⭐

Styr unna Iloyds testene jenter.
 

Vedlegg

  • FC730F99-9092-4D45-A897-6D1B5FAD7DF6.jpeg
    FC730F99-9092-4D45-A897-6D1B5FAD7DF6.jpeg
    14,9 KB · Visninger: 99
Hadde det ikke vært for testene, hadde jeg sikkert ikke ant jeg var gravid før ungen var født:hilarious:
Sist svangerskap var jeg i uke 16 da jeg oppdaget det, og det var kun fordi jeg fikk en kul på magen! Hadde da blødd i 8 uker istrekk og turte ikke ringe legen ifrykt for at det var kreft:arghh: så nå, når vi planlegger denne gangen, skal jeg virkelig følge med! :eek:

Åj, såpass - haha :eek::p Skjønner man blir urolig av å blø så lenge, godt det var en så fin overraskelse da:angelic:
 
Å herrefreed! Om vi blir gravide denne pp, er vi passert 12 uker til jul! Og jeg har alltid hatt lyst til å avsløre barnebarn og oldebarn som julegave! :eek:
Det er så fint det - vi ble gravid i denne syklusen sist - da overrasket vi alle i jula :dummy::dummy1: Blir spennende pamp hva testen din sier nå :smiley-angelic001:nailbiting:
 
Da trenger jeg ihvertfall ikke teste mer, livmorhulen er helt tom :rolleyes::sorry::nailbiting: blanda følelser, men tenker at det jo er greit å få igang en ordentlig syklus og alt. Han sa at det kunne se ut som TR var rett rundt hjørnet.
Takk for at dere har vært så støttende her inne :Heartred og masse lykke til videre :Heartred kanskje jeg ser noen av dere i en annen IKM gruppe snart.

Men! Lykke på jord er at han sa: ring meg med en gang du blir gravid!! Så får jeg ultralyd:Heartred
 
Da trenger jeg ihvertfall ikke teste mer, livmorhulen er helt tom :rolleyes::sorry::nailbiting: blanda følelser, men tenker at det jo er greit å få igang en ordentlig syklus og alt. Han sa at det kunne se ut som TR var rett rundt hjørnet.
Takk for at dere har vært så støttende her inne :Heartred og masse lykke til videre :Heartred kanskje jeg ser noen av dere i en annen IKM gruppe snart.

Men! Lykke på jord er at han sa: ring meg med en gang du blir gravid!! Så får jeg ultralyd:Heartred

Hvert fall godt å endelig vite!
Da gjør nok kroppen seg klar til en terminspire snart❤
 
10dpo og blenda test i dag tidlig... Forrige gang hadde jeg svak strek 12dpo ettermiddag..
Har ikke mistet helt håpet:rolleyes:
 
Fortsatt ingen tr eller spotting her. Fikk negativ test i dag, men holder et bittelite håp så lenge tr ikke kommer. :angelic:
 
Da trenger jeg ihvertfall ikke teste mer, livmorhulen er helt tom :rolleyes::sorry::nailbiting: blanda følelser, men tenker at det jo er greit å få igang en ordentlig syklus og alt. Han sa at det kunne se ut som TR var rett rundt hjørnet.
Takk for at dere har vært så støttende her inne :Heartred og masse lykke til videre :Heartred kanskje jeg ser noen av dere i en annen IKM gruppe snart.

Men! Lykke på jord er at han sa: ring meg med en gang du blir gravid!! Så får jeg ultralyd:Heartred

Så leit, men samtidig godt å få svar. Håper for deg videre! :Heartred
 
Veldig......
Føler hele opplegget med blodprøvet, medisiner er bare bortkasta tid, energi og penger.......
Stod opp 745 for å ta, en unødvendig, blodprøve på fri dagen! Ville bare legge meg igjen

Håper vi får en liten en i armene en dag...❤
Ja det skjønner jeg kjempegodt at det føles :(❤️ en dag skal vi begge få oppleve det! Er dessverre bare noen av oss som må vente lengre, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ❤️
 
Da trenger jeg ihvertfall ikke teste mer, livmorhulen er helt tom :rolleyes::sorry::nailbiting: blanda følelser, men tenker at det jo er greit å få igang en ordentlig syklus og alt. Han sa at det kunne se ut som TR var rett rundt hjørnet.
Takk for at dere har vært så støttende her inne :Heartred og masse lykke til videre :Heartred kanskje jeg ser noen av dere i en annen IKM gruppe snart.

Men! Lykke på jord er at han sa: ring meg med en gang du blir gravid!! Så får jeg ultralyd:Heartred
Masse lykke til videre! :Heartred
 
Back
Topp