⭐ IKM UKE 43 ⭐

Så lurt - det skal jeg gjøre fra nå av - :rolleyes::p
Jeg kjøpte mange tester og forsvarte det dor meg selv med at « Jeg må jo ha så mange»... Er så dumt atte :hilarious:

Ja, det er jo egentlig det! Men jeg skjønner jo virkelig hvordan det er å teste tidlig, for å kanskje se en stigende strek! Men også samtidig, så er naturen så fantastisk, at er man gravid, så trenger man strengt tatt ingen tester i det hele tatt :rolleyes: men da forsvinner jo all moroa så det er lite vits:arghh:
 
Ligger dau på soffaen idag. Tett i bihuler og nese, dott i ørene, kvalm, noe som ligner mer på ligamentsmerter enn menssmerter... Og brystene er så vonde! Klarer ikke å gå uten bh, måtte sove med sportsbh inatt. Kjenner meg ganske dårlig idag også.. nå begynner jeg faktisk å tørre å håpe på positiv test... :wideyed:
Krysser fingrene :)
 
Ja, det er jo egentlig det! Men jeg skjønner jo virkelig hvordan det er å teste tidlig, for å kanskje se en stigende strek! Men også samtidig, så er naturen så fantastisk, at er man gravid, så trenger man strengt tatt ingen tester i det hele tatt :rolleyes: men da forsvinner jo all moroa så det er lite vits:arghh:


Godt poeng! Men ja, da forsvinner all morro og fortvilelsen over å tyde testene:wacky: vi er rare! Haha:hilarious:
 
10 dpo vanlige tester. Tror dere jeg kan ta en digital i morgen?
 

Vedlegg

  • C764B64B-3CC3-4421-9834-E87BB2E4E93B.jpeg
    C764B64B-3CC3-4421-9834-E87BB2E4E93B.jpeg
    47,6 KB · Visninger: 84
10 dpo vanlige tester. Tror dere jeg kan ta en digital i morgen?

Ja, absolutt!
Mine var svake når digital slo ut.
Sier gratulerer jeg❤

Edit;
Min så slik ut når digital slo ut sist
20190625_125830.jpg
 
Deler ikke alle testene mine med mannen - heldigvis! Han hadde trodd det hadde klikka for meg (hver enste mnd:wacky:) :hilarious:

Hahaha ja det vil jeg tro! Typen var like gira som meg på testingen de to første pp, men nå har både jeg og han roet oss litt. Men han sa i forigårs at nå var jeg gravid, så får se om han har rett da:p
 
Hahaha ja det vil jeg tro! Typen var like gira som meg på testingen de to første pp, men nå har både jeg og han roet oss litt. Men han sa i forigårs at nå var jeg gravid, så får se om han har rett da:p

Håper han har rett❤
Venter i spenning her!!
 
Ligger dau på soffaen idag. Tett i bihuler og nese, dott i ørene, kvalm, noe som ligner mer på ligamentsmerter enn menssmerter... Og brystene er så vonde! Klarer ikke å gå uten bh, måtte sove med sportsbh inatt. Kjenner meg ganske dårlig idag også.. nå begynner jeg faktisk å tørre å håpe på positiv test... :wideyed:

Åååå! Jeg lå hutrende under to ulltepper med superundertøy på i går. Og hadde vondt i hodet, feberverk og uggenhet. I dag ble testen svaaaaakt positiv.
 
Ja, det er jo egentlig det! Men jeg skjønner jo virkelig hvordan det er å teste tidlig, for å kanskje se en stigende strek! Men også samtidig, så er naturen så fantastisk, at er man gravid, så trenger man strengt tatt ingen tester i det hele tatt :rolleyes: men da forsvinner jo all moroa så det er lite vits:arghh:

Ja, Det er noe tilfredsstillende ved å se en stigning. Men ja, det er jo helt sant, Kroppen ordner opp den. Skulle bare klart å stolt på den, da o_O:hilarious: Skjønner ikke helt hvordan de kunne vite at de var gravide før i tiden - må jo ha vært en viss usikkerhet fram til man tydelig kunne kjenne spark :hilarious:

Det stresset som blir av all testingen kan nok sikkert ha en negativ effekt - hjelper sikkert på både kropp og sinn å la dpo’land passere - før en test blir tatt Rundt IKM. Var den mnd jeg bare tok to tester jeg ble gravid sist :rolleyes::p
 
Åååå! Jeg lå hutrende under to ulltepper med superundertøy på i går. Og hadde vondt i hodet, feberverk og uggenhet. I dag ble testen svaaaaakt positiv.

Ja håper, håper hååper nå!
Idag har jeg hadd min mest aktive dag her inne, kun pga at jeg ikke orker tv, lyder eller noe så dette forumet er nå min måte å få dagen til å gå på, fram til typen kommer fra jobb så vi kan dra på apoteket sammen:rolleyes:
 
Ja, Det er noe tilfredsstillende ved å se en stigning. Men ja, det er jo helt sant, Kroppen ordner opp den. Skulle bare klart å stolt på den, da o_O:hilarious: Skjønner ikke helt hvordan de kunne vite at de var gravide før i tiden - må jo ha vært en viss usikkerhet fram til man tydelig kunne kjenne spark :hilarious:

Det stresset som blir av all testingen kan nok sikkert ha en negativ effekt - hjelper sikkert på både kropp og sinn å la dpo’land passere - før en test blir tatt Rundt IKM. Var den mnd jeg bare tok to tester jeg ble gravid sist :rolleyes::p

Hadde det ikke vært for testene, hadde jeg sikkert ikke ant jeg var gravid før ungen var født:hilarious:
Sist svangerskap var jeg i uke 16 da jeg oppdaget det, og det var kun fordi jeg fikk en kul på magen! Hadde da blødd i 8 uker istrekk og turte ikke ringe legen ifrykt for at det var kreft:arghh: så nå, når vi planlegger denne gangen, skal jeg virkelig følge med! :eek:
 
Å herrefreed! Om vi blir gravide denne pp, er vi passert 12 uker til jul! Og jeg har alltid hatt lyst til å avsløre barnebarn og oldebarn som julegave! :eek:
 
11 dpo og i dag brun utflod (litt i trusa bare) og negative test, er løpet kjørt??:yuck::grumpy:
 
Back
Topp