⭐ IKM UKE 43 ⭐

Veldig......
Føler hele opplegget med blodprøvet, medisiner er bare bortkasta tid, energi og penger.......
Stod opp 745 for å ta, en unødvendig, blodprøve på fri dagen! Ville bare legge meg igjen

Håper vi får en liten en i armene en dag...❤

:Heartbigred
 
Da ble det TR og bedre lykke neste gang her! :greet025Gratulerer til alle gravide, krysser fingrene for de spente og lykke til med neste pp for oss andre❤️
 
Da ble det TR og bedre lykke neste gang her! :greet025Gratulerer til alle gravide, krysser fingrene for de spente og lykke til med neste pp for oss andre❤️

Håper den sitter neste gang❤
 
Skal til gyn kl 15 i dag! Gleder meg veldig til å se hva som foregår inni magen min :hilarious: hahaha. Håper han sier at mensen er rundt hjørnet og at PP kan starte :happy:
 
Skal til gyn kl 15 i dag! Gleder meg veldig til å se hva som foregår inni magen min :hilarious: hahaha. Håper han sier at mensen er rundt hjørnet og at PP kan starte :happy:

Spennende! Lykke til❤
 
Spennende!
Skjønner ikke at du klarer å holde deg så lenge! Hehe. Fliiink!!


Taaakk! Men er nødt, har et strengt budsjett, og det er likså greit

Tips: hver gang man tenker på å ta en test, putt 10 kr i ei sparebøsse/sparekonto så har man plutselig litt ekstra til noe fint når man får en positiv test:Heartred
Det er jo faktisk ikke nødvendig å teste før IKM uansett egentlig:inpain:
 
Taaakk! Men er nødt, har et strengt budsjett, og det er likså greit

Tips: hver gang man tenker på å ta en test, putt 10 kr i ei sparebøsse/sparekonto så har man plutselig litt ekstra til noe fint når man får en positiv test:Heartred
Det er jo faktisk ikke nødvendig å teste før IKM uansett egentlig:inpain:


Det har du helt rett i. Dersom det ikke går denne prøveperioden blir det ikke noe mer tidligtesting på meg heller. Men nå har jeg tester fra Makesure som går ut på dato denne måneden, så jeg tenker bruke de opp. Haha.
 
Det har du helt rett i. Dersom det ikke går denne prøveperioden blir det ikke noe mer tidligtesting på meg heller. Men nå har jeg tester fra Makesure som går ut på dato denne måneden, så jeg tenker bruke de opp. Haha.

Ja, da kan man jo tilfredstille testetrangen med god samvittighet:)
Er jo gøy å teste, gleder meg til i morgen nå:D
 
Det har du helt rett i. Dersom det ikke går denne prøveperioden blir det ikke noe mer tidligtesting på meg heller. Men nå har jeg tester fra Makesure som går ut på dato denne måneden, så jeg tenker bruke de opp. Haha.

Samme her, testa som en gal med de testene aom går ut denne mnd :shy::hilarious:
 
Ligger dau på soffaen idag. Tett i bihuler og nese, dott i ørene, kvalm, noe som ligner mer på ligamentsmerter enn menssmerter... Og brystene er så vonde! Klarer ikke å gå uten bh, måtte sove med sportsbh inatt. Kjenner meg ganske dårlig idag også.. nå begynner jeg faktisk å tørre å håpe på positiv test... :wideyed:
 
Taaakk! Men er nødt, har et strengt budsjett, og det er likså greit

Tips: hver gang man tenker på å ta en test, putt 10 kr i ei sparebøsse/sparekonto så har man plutselig litt ekstra til noe fint når man får en positiv test:Heartred
Det er jo faktisk ikke nødvendig å teste før IKM uansett egentlig:inpain:
Så lurt - det skal jeg gjøre fra nå av - :rolleyes::p
Jeg kjøpte mange tester og forsvarte det dor meg selv med at « Jeg må jo ha så mange»... Er så dumt atte :hilarious:
 
Da har fertilitetsklinikken ved St. Olavs ringt meg, og endelig vet vi at noe er på gang. Er så lykkelig nå!!! :smiley-angry017
 
Back
Topp