⭐ IKM UKE 43 ⭐

I natt drømte jeg om positiv graviditetstest... Det var ikke noe koselig å våkne når jeg innså det bare var en drøm :sorry:
Kjenner denne prøvingen bare blir tyngre og tyngre, er på hakket til deprimert av det her. Derfor veldig glad vi har en «pause» denne syklusen, så psyken kan stabilisere seg litt. Blir jo for en gangs skyld ikke skuffa når TR kommer :rolleyes:
 
Har jeg fått streksyn? Tror det har klikka for meg nå. Vet ikke hvordan opplastningen blir, men jeg synes jeg ser noe ultrasvakt som jeg ikke har sett på alle de andre blendahvite testene.
 

Vedlegg

  • EDED6C4B-5F18-43EB-83CA-35109AC0AE3D.jpeg
    EDED6C4B-5F18-43EB-83CA-35109AC0AE3D.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 86
Har jeg fått streksyn? Tror det har klikka for meg nå. Vet ikke hvordan opplastningen blir, men jeg synes jeg ser noe ultrasvakt som jeg ikke har sett på alle de andre blendahvite testene.
Ser en strek :smiley-angelic001
 
Men det er jo en svak strek der? :rolleyes: Til at du er 11 DPO og den har sensitivitet på 25 mlU er det vel ikke så uvanlig med lite/ingen utslag.
Kanskje bare jeg som er så veldig opphengt i sist jeg ble gravid. Da hadde jeg 28 dagers syklus og positiv digital 11DPO. Nå har jeg 30 dagers syklus og svak positiv (kanskje) 11 DPO.

blir så forvirret
 
Har jeg fått streksyn? Tror det har klikka for meg nå. Vet ikke hvordan opplastningen blir, men jeg synes jeg ser noe ultrasvakt som jeg ikke har sett på alle de andre blendahvite testene.
Jeg ser noe! Spennende! :D
 
I natt drømte jeg om positiv graviditetstest... Det var ikke noe koselig å våkne når jeg innså det bare var en drøm :sorry:
Kjenner denne prøvingen bare blir tyngre og tyngre, er på hakket til deprimert av det her. Derfor veldig glad vi har en «pause» denne syklusen, så psyken kan stabilisere seg litt. Blir jo for en gangs skyld ikke skuffa når TR kommer :rolleyes:

Håper for deg, men skjønner at du må ta en pause. Det er skikkelig tungt å gå og håpe så inderlig så lenge:Heartred
 
Har jeg fått streksyn? Tror det har klikka for meg nå. Vet ikke hvordan opplastningen blir, men jeg synes jeg ser noe ultrasvakt som jeg ikke har sett på alle de andre blendahvite testene.

Ser strek❤
 
Nå har testtøsen brent igjennom alle testene! Kun en digital igjen. IKM på fredag. Og tester på vei i posten..
verker i hele kroppen etter å kjøre innom apoteket for en ny test altså. Vil liksom ikke brenne av en digital. Enda.
Hva sier dere? :)
 
Nå har testtøsen brent igjennom alle testene! Kun en digital igjen. IKM på fredag. Og tester på vei i posten..
verker i hele kroppen etter å kjøre innom apoteket for en ny test altså. Vil liksom ikke brenne av en digital. Enda.
Hva sier dere? :)

Hadde venter med digital, men hadde lett kjørt innom apoteket :p:p
 
Nå har testtøsen brent igjennom alle testene! Kun en digital igjen. IKM på fredag. Og tester på vei i posten..
verker i hele kroppen etter å kjøre innom apoteket for en ny test altså. Vil liksom ikke brenne av en digital. Enda.
Hva sier dere? :)

Jeg hadde kjørt innom apoteket:hilarious:
 
Når du leter etter hvert minste håp, så du googler "12 dpo pg negativ test"... og du finner jo bare akkurat det du leter etter :shifty:
Nei, idag er bare en dritt dag :wtf:
 
Da vet jeg hva jeg gjør! :hilarious:

men hva sier dere skal jeg kjøpe tidlig tester igjen? Eller kun vanlige?

Mange dpo er du?
Jeg liker best vanlige, da jeg synes mange opplever skygge med tidligtester, og når jeg har sammenligna tidlig og vanlig test har ikke forskjellen vært så veldig stor:rolleyes:
 
Mange dpo er du?
Jeg liker best vanlige, da jeg synes mange opplever skygge med tidligtester, og når jeg har sammenligna tidlig og vanlig test har ikke forskjellen vært så veldig stor:rolleyes:
Er 11DPO i dag. Og IKM på fredag!
 
Ingen spire her i gården.... nesten negativ test idag :( bare å vente på tr

Edit; ser nå at den var helt lik som den jeg tok på morgenen i går.
Og puls på veg ned. Nei, dritt dag idag....
Skuffende :(❤️❤️
 

Veldig......
Føler hele opplegget med blodprøvet, medisiner er bare bortkasta tid, energi og penger.......
Stod opp 745 for å ta, en unødvendig, blodprøve på fri dagen! Ville bare legge meg igjen

Håper vi får en liten en i armene en dag...❤
 
Back
Topp