⭐ IKM UKE 43 ⭐

11 dpo, og strekene blir svakere, så er nok ingenting på gang her......
 
Jeg prøver meg her.. (1 uke siden MA og 1 uke siden medisinsk abort til lørdag)
Kan noen hjelpe meg hvordan og sånn ca når eggløsning vil være? Hvordan regne seg frem. Skjønner at det er vanskelig å si altså. Men tenker hvis IKM blir 5 uker ish etter abort... Så havner jeg her med dere :rolleyes:
Skader ikke å prøve å ha en liten plan ihvertfall!

Tiol - PP2 (PP1 etter MA) - B3 - EL (12/10?) - IKM (26/10?) Sånn ca :pompus:
Henger meg på her. :)

Chrisy - 5pp - B1 - EL 6.10 - IKM 21.10

Håper vi får lagt inn aksjer i helgen. Synes det ofte kan være vanskelig å få med mannen, særlig i hverdagen. Da må man jo passe på litt ekstra når EL dato kommer i helgen. :smiley-bounce022
Melder meg inn her :)

Bringebærpai - PP1 - EL 6-7/10 - IKM 20-21/10

Hvordan går det med dere jenter?❤
 
Gratulerer til dere med strek! :smiley-bounce016

jeg er så forvirra på min egen situasjon. Sluttet på p-piller i slutten av juli. Tror ikke jeg har hatt eggløsning etter det før jeg testet positiv på eggløsningstest onsdag for snart to uker siden. Hadde også slim og el-smerter. Testen var positiv i nesten to dager. Tenker at jeg er enten 10 eller 11 dpo i dag. I går kveld fikk jeg menssmerter en god del utflod med blodstriper i. Tenkte da at tr kom, men det har ikke kommet noe i natt eller i dag. Dersom det er festeblødning er det vel ikke noe vits i å teste enda? Jeg vet at det bare er å vente og se om tr setter i gang eller ta en test til helga, men det er såååå vanskelig å ikke tenke på det. Vet jo heller ikke når IKM er fordi jeg er jo egentlig ikke igang med en ordentlig syklus enda.

Beklager langt innlegg, men godt å få tømt seg. :rolleyes:
 
Gratulerer til dere med strek! :smiley-bounce016

jeg er så forvirra på min egen situasjon. Sluttet på p-piller i slutten av juli. Tror ikke jeg har hatt eggløsning etter det før jeg testet positiv på eggløsningstest onsdag for snart to uker siden. Hadde også slim og el-smerter. Testen var positiv i nesten to dager. Tenker at jeg er enten 10 eller 11 dpo i dag. I går kveld fikk jeg menssmerter en god del utflod med blodstriper i. Tenkte da at tr kom, men det har ikke kommet noe i natt eller i dag. Dersom det er festeblødning er det vel ikke noe vits i å teste enda? Jeg vet at det bare er å vente og se om tr setter i gang eller ta en test til helga, men det er såååå vanskelig å ikke tenke på det. Vet jo heller ikke når IKM er fordi jeg er jo egentlig ikke igang med en ordentlig syklus enda.

Beklager langt innlegg, men godt å få tømt seg. :rolleyes:

Spennende!
Nei, det er jo egentlig ikke noe "vits" før etter ikm, men det er jo mange (de fleste) av oss som ikke klarer å holde oss :hilarious:
 
Gratulerer til dere med strek! :smiley-bounce016

jeg er så forvirra på min egen situasjon. Sluttet på p-piller i slutten av juli. Tror ikke jeg har hatt eggløsning etter det før jeg testet positiv på eggløsningstest onsdag for snart to uker siden. Hadde også slim og el-smerter. Testen var positiv i nesten to dager. Tenker at jeg er enten 10 eller 11 dpo i dag. I går kveld fikk jeg menssmerter en god del utflod med blodstriper i. Tenkte da at tr kom, men det har ikke kommet noe i natt eller i dag. Dersom det er festeblødning er det vel ikke noe vits i å teste enda? Jeg vet at det bare er å vente og se om tr setter i gang eller ta en test til helga, men det er såååå vanskelig å ikke tenke på det. Vet jo heller ikke når IKM er fordi jeg er jo egentlig ikke igang med en ordentlig syklus enda.

Beklager langt innlegg, men godt å få tømt seg. :rolleyes:
Vi er litt i samme båt og føler med deg! Jeg sluttet på p-piller i starten av august. Begynte å tempe for å prøve å finne eggløsning. Første eggløsning ble registrert på CD66 9. okt. Har tatt to negative g-tester nå, så får se om tr kommer snart:shy: Håper du er gravid❤️
 
Ikm i går/dag. Ingen tr enda, men ingen positiv test heller :(
Har kjentes ut som tr har kommet siden fredag, så den er vel i anmarsj. Blææ..

Gratulerer så mye til alle som har blitt gravide :D

Åh, så kjedelig å være i så usikker :/
Håper du får svar snart❤
 
Testen var svakere til morran idag, men sterkere i ettermiddag!
Sammenlignet den også med to andre tester tatt på samme dag i forhold til otrivelle, og den er ganske lik som dem, kanskje en nyanse sterkere.

Begge tatt idag, øverste fra morgnen og nederste i ettermiddag
20191021_170559.jpg

De to øverste er 5 og 8 dpo, dag etter otrivelle, og to nerste fra idag, der den nederste er fra morgenen!
20191021_170734.jpg


Burde jo ikke få opp håpet av dette, men gjør jo det likevel ... æsj :shifty:

Beklager langt innlegg:shy:
 
Disse testene her. Ilodys eller hva de heter syns jeg er no ordentlig dritt tester! Dere ser «skygge» på denne sant?
Fikk lik når jeg var 9/10 dpo også. Er 14/15 dpo i dag. Ikke greit å gi testetøser håp i hytt å gevær med så synlige skygger. Det er dårlig gjort syns nå jeg! Skal ikke kjøpe dem mer.
 

Vedlegg

  • 611ED5BF-C32E-4D53-9E47-93B11896CA11.jpeg
    611ED5BF-C32E-4D53-9E47-93B11896CA11.jpeg
    11,6 KB · Visninger: 63
  • B3EE1E7E-48AF-4374-BC37-A3C9F7DDB8AD.jpeg
    B3EE1E7E-48AF-4374-BC37-A3C9F7DDB8AD.jpeg
    12,7 KB · Visninger: 68
Disse testene her. Ilodys eller hva de heter syns jeg er no ordentlig dritt tester! Dere ser «skygge» på denne sant?
Fikk lik når jeg var 9/10 dpo også. Er 14/15 dpo i dag. Ikke greit å gi testetøser håp i hytt å gevær med så synlige skygger. Det er dårlig gjort syns nå jeg! Skal ikke kjøpe dem mer.

Nei, enig! Skyggestreker er ikke ok:shifty:
Men ja, ser noe!
 
Hvordan går det med dere jenter?❤
15 dpo i dag, tror enten EL var senere enn jeg trodde... Eller så er det bare kroppen som henger litt etter. Venter på TR:shifty:
 
Første gang i forumet her... håper jeg gjør dette riktig:

PP5 - B1 - EL 13/14 - IKM 25/26
 
Back
Topp