⭐ IKM UKE 43 ⭐

skal/skal ikke bruke penger på å kjøpe el tester.
Er bare pp2 men har egentlig ikke peiling på når el er utenom hva appene sier og hva jeg ser på el slim. Så litt usikker. Hva gjør dere?

Jeg skal bruke el tester! Har flere mnd ikke brukt de, men har som oftest kjent godt når el er, men jeg vil ikke bomme og kjører derfor på med el tester :happy:
Hadde jeg vært deg hadde jeg vel forsøkt uten først, og heller gå til innkjøp om det ikke klaffer på et par mnd.:happy:
 
Med første barn brukte jeg kun app. Og det klaffet. :) Men kjenner litt nå at siden jeg ikke aner hvordan syklusen er etter jeg fikk tilbake mens at jeg føler for å sjekke. Har variert fra 29-38 dager. hehe.

Jeg har også lastet ned flo appen. Har brukt clue også. De er litt uenige så greit å følge med på begge kjenner jeg. '

Ellers skal jeg og følge med på hvilepulsen på fitbiten, nå har jeg gått med den konstant i 3 sykluser, så føler jeg kan se ett mønster.

Bestilte akkurat masse eggløsningstester og tidlig tester på komplett apotek nå. var 20% pluss jeg registrerte eposten min så fikk 10% til. DIGG!!!


Åhh! Kanskje jeg skal bestille!:D

Hvor lang tid tok det før det klaffa med førstemann? Clue har jeg ikke, får se etter den også :p
 
Jeg synes faktisk det, ja. Ikke MYE fortere, men dagene snegler seg liksom ikke avsted sånn som i dpo-land.
ja mye fortere. kanskje litt fordi jeg klarer å tenke på andre ting.
Jeg syns det går fryktelig sent, men tror det kan ha sammenheng med at jeg tar Letrozol fra CD3 til 7 og derfor teller dagene. Når kuren er over er det over en uke til el faktisk kommer, så jeg teller både opp til el og dagene etter el :hilarious: Gikk kanskje litt fortere før, men etter en stund med prøving så går vel alt sent :rolleyes:
 
Krysser fingrene for at det går:joyful:

Jeg er mest opptatt av å kjenne etter om jeg i det hele tatt får eggløsning når den tid kommer :D haha..

Måtte konisere for en liten stund tilbake også.. og kjenner at jeg tenker en del på det. Er litt redd for at det kan ha hatt en negativ innvirkning(merker at jeg ikke blør like mye ved mensen(da har jeg riktig nok gått på pilla, er redd det kan ha blitt litt trangere). Men jeg leser overalt at det ikke skal ha noe å si, så jeg prøver å stole på det!
Nei konisering skal ikke ha noe å si på fertilitet, dessuten var det et nødvendig tiltak for helsa di :happy:
 
hani94 - PP 27 - B1 - EL 10.10 - IKM 25.10
Siste PP med Letrozol og Ovitrelle..

Skal be om henvisning til IVF denne pp, skal bestille time til gynekologen min i morgen.. Nå er det nok :(
 
hani94 - PP 27 - B1 - EL 10.10 - IKM 25.10
Siste PP med Letrozol og Ovitrelle..

Skal be om henvisning til IVF denne pp, skal bestille time til gynekologen min i morgen.. Nå er det nok :(
Hvor mange runder har du hatt med letrozol? :Heartred Og hvorfor har du ikke fått ivf tidligere når du er pp27? :eek: Uansett lykke til denne pp'en, håper på klaff :love2
 
Hvor mange runder har du hatt med letrozol? :Heartred Og hvorfor har du ikke fått ivf tidligere når du er pp27? :eek: Uansett lykke til denne pp'en, håper på klaff :love2
Blir 4 runde med Letrozol og 3 med Ovitrelle, men siden jeg har EL av meg selv sa gyn at vi prøver 3 runder og hvis det ikke blir da så tar vi det videre.. men ønsker at hun henviser meg før vi vet om «alle gode ting er 3» :wtf:
Har en veldig positiv gyn som mener vi blir gravide til slutt, og «jeg er så ung».. har holdt på med forskjellig utredning av han som tok mye lengre tid enn ønsket (nesten 1 år) planen var jo at jeg skulle begynne første runde med Letrozol rundt jul, men fikk ikke det fordi vi ikke visste om han har dårlig sædkvalitet :shifty: så kunne sikkert vært henvist til IVF for 6 mnd siden minst, men som sagt ting har tatt tid :sorry:

Takk, vi får håpe det går denne gangen..:Heartred selv om jeg har gitt opp :crybaby2
 
hani94 - PP 27 - B1 - EL 10.10 - IKM 25.10
Siste PP med Letrozol og Ovitrelle..

Skal be om henvisning til IVF denne pp, skal bestille time til gynekologen min i morgen.. Nå er det nok :(

Trist at det skal være så vanskelig! Håper den sitter nå snart altså❤
 
skal/skal ikke bruke penger på å kjøpe el tester.
Er bare pp2 men har egentlig ikke peiling på når el er utenom hva appene sier og hva jeg ser på el slim. Så litt usikker. Hva gjør dere?
Jeg følger bare appen min jeg, verken tester eller temper. Synes det virker ekstra stressende å gjøre det utifra det jeg leser her inne :shy:
 
Blir 4 runde med Letrozol og 3 med Ovitrelle, men siden jeg har EL av meg selv sa gyn at vi prøver 3 runder og hvis det ikke blir da så tar vi det videre.. men ønsker at hun henviser meg før vi vet om «alle gode ting er 3» :wtf:
Har en veldig positiv gyn som mener vi blir gravide til slutt, og «jeg er så ung».. har holdt på med forskjellig utredning av han som tok mye lengre tid enn ønsket (nesten 1 år) planen var jo at jeg skulle begynne første runde med Letrozol rundt jul, men fikk ikke det fordi vi ikke visste om han har dårlig sædkvalitet :shifty: så kunne sikkert vært henvist til IVF for 6 mnd siden minst, men som sagt ting har tatt tid :sorry:

Takk, vi får håpe det går denne gangen..:Heartred selv om jeg har gitt opp :crybaby2
Huff så slitsomt!! Syns det er rart legen sier at det skal ordne seg pga alder, da dere åpenbart sliter med å bli gravid når det er gått over 2 år! Du fortjener jo den henvisningen like mye som andre som sliter, uavhengig av alder.

Men på den positive siden er det jo 3. runde med Letrozol og Ovitrelle nå, så da har du en henvisning å se fram mot hvis det ikke klaffer denne gangen. Håper inderlig det gjør det for deg :Heartred
 
Huff så slitsomt!! Syns det er rart legen sier at det skal ordne seg pga alder, da dere åpenbart sliter med å bli gravid når det er gått over 2 år! Du fortjener jo den henvisningen like mye som andre som sliter, uavhengig av alder.

Men på den positive siden er det jo 3. runde med Letrozol og Ovitrelle nå, så da har du en henvisning å se fram mot hvis det ikke klaffer denne gangen. Håper inderlig det gjør det for deg :Heartred
Det er jo klart at vi trenger hjelp, selv om alt skal ligge til rette for at vi skal kunne bli gravid naturlig... :(

Ja nå er det nært, og vet ikke om jeg gruer eller gleder meg. Satser på å få kommet inn relativt raskt.. vurderer også å bruke sparepengene på å ta det privat men vet ikke :banghead: Håper bare jeg får time i løpet av den kommende uken til gyn, så får jeg tatt en skylling av eggledere og bedt om henvisning med en gang :nailbiting:
 
Det er jo klart at vi trenger hjelp, selv om alt skal ligge til rette for at vi skal kunne bli gravid naturlig... :(

Ja nå er det nært, og vet ikke om jeg gruer eller gleder meg. Satser på å få kommet inn relativt raskt.. vurderer også å bruke sparepengene på å ta det privat men vet ikke :banghead: Håper bare jeg får time i løpet av den kommende uken til gyn, så får jeg tatt en skylling av eggledere og bedt om henvisning med en gang :nailbiting:
Hvorfor bruke pengene privat? Du er jo rett ved en henvisning nå :happy: Og hvorfor skal du skylle egglederne? Har din gyn sagt at det må gjøres før henvisning? Har hørt at de gjør det mindre og mindre nå. Jeg har ikke gjort det.
 
Hvorfor bruke pengene privat? Du er jo rett ved en henvisning nå :happy: Og hvorfor skal du skylle egglederne? Har din gyn sagt at det må gjøres før henvisning? Har hørt at de gjør det mindre og mindre nå. Jeg har ikke gjort det.
Hvis vi gjør det privat, så får jeg inn neste syklus. Og vi har vært en del hos Medicus og trives veldig godt der :happy: Men det er vel penger spart å gjøre det offentlig, selv om også det koster skjorta :shifty:

Må ikke gjøre det, men det er vel det eneste som ikke er sjekket så jeg ønsker å gjøre det.. Tenker på at hva om de har vært tett og det er derfor?? Kastet bort 2 år med prøving og flere sykluser med medisiner på en graviditet som ikke kan hende :bored:
 
Da har jeg fått time til skylling av eggledere allerede på torsdag!! :dance008
 
Spennende!! Håper det er det som skal til :happy:
Ja det hadde jo vært fantastisk, og en smule irriterende :p Men om det ikke er problemet så får vi tatt steget videre til IVF og et skritt nærmere ønsket om barn...
 
Ja det hadde jo vært fantastisk, og en smule irriterende :p Men om det ikke er problemet så får vi tatt steget videre til IVF og et skritt nærmere ønsket om barn...

Ja, nå er det virkelig deres tur!
Vi er mange langdtidsprøvere i denne ikm gruppa, så krysser fingrene for oss alle❤
 
Åå, når jeg leser om dere som har prøvd så lenge, så ønsker jeg så innmari sterkt for dere at denne gruppa vil bli gruppa der dere ALLE får positiv test!

Det er sikkert ikke noen trøst å høre det, men føler bare for å si at det at dere reiser dere igjen og igjen, går på og prøver på nytt etter så mye venting gir meg håp og trygghet. Det betyr at vi kanskje også klarer å stå i det hvis der skulle ta lang tid for oss!

Krysser det som krysses kan for dere:smiley-angelic001
 
Back
Topp