⭐ IKM UKE 43 ⭐

Er på CD 25..etter MA har de stort sett vært på 31-33, men forrige var på 28..hvis denne og blir på 28 er jeg redd lutealfsen er for kort... :wideyed: visste ikke at den plutselig kunne bli så kort, men alt kan visst skje :p

Tester du etter EL? :)
 
Tok denne A1 testen i morges, 11 dpo. Synes jeg ser en strek, men tipper det bare er skygge. Tror jeg har fått skygge på disse før, har noen av dere? Bildet er tatt etter 10 min kanskje.

Edit: fant ut at det var en lloyds jeg hadde testet med, ikke A1. Googlet litt rundt og fant ut at de var kjent for skyggestreker. Jeg tror også bringebærpai opplevde det samme her inne denne prøveperioden?

57F33DB7-CBBC-4147-B729-391F14803971.jpeg
 
Last edited:
Tok denne A1 testen i morges, 11 dpo. Synes jeg ser en strek, men tipper det bare er skygge. Tror jeg har fått skygge på disse før, har noen av dere? Bildet er tatt etter 10 min kanskje.

Edit: fant ut at det var en lloyds jeg hadde testet med, ikke A1. Googlet litt rundt og fant ut at de var kjent for skyggestreker. Jeg tror også bringebærpai opplevde det samme her inne denne prøveperioden?

Vis vedlegget 310390


Jeg ser rosa altså ...
 
Ja, denne pp prøvde jeg clear blue sin med dobbel hormonindikator, så er rimelig sikker :rolleyes: den ble positiv fredag 11.10

Okay! Så du kan maks være 8 dpo da (gitt at den ble raskt negativ og egget slapp fort). Ganske tidlig med mensmurringer allerede da ja. Men det trenger jo ikke være mensen! Kan være noe annet ;)
 
Testa i dag.. 8 eller 9 dpo..

Ingen vertikal strek.. men er en svaaak vannrett strek som er lettere å se i virkeligheten enn på bilde. Merkelige greier:wacky: Håper på strek neste uke!!
 

Vedlegg

  • 195D02B3-70B7-45DD-9C43-2EF38506FF29.jpeg
    195D02B3-70B7-45DD-9C43-2EF38506FF29.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 79
Litt større pupper i dag, og litt mørkere rundt niplene? :bored: Håper håper!
 
11dpo, klarte ikke å holde meg lengre. Men testen var veldig blenda som alltid. Føler meg dum som håpte at vi skulle få det til selv!
 
Okay! Så du kan maks være 8 dpo da (gitt at den ble raskt negativ og egget slapp fort). Ganske tidlig med mensmurringer allerede da ja. Men det trenger jo ikke være mensen! Kan være noe annet ;)

Håper det er noe annet :shy:
Har vært helt kjørt I dag på jobb, men det kan være pga ekstremt mye å gjøre :p
 
Blir helt tussete jeg! Øverste testen fra i går. De andre fra i dag. Ser ikke ut som dette går veien..?!
Bare skygger :/ Rart det er skygger på samtlige da, men kanskje det bare er mine øyne som ser?
Innspill?? :)

Hvordan går det med deg bringebærpai, tatt noen flere tester? :happy:
 
11dpo, klarte ikke å holde meg lengre. Men testen var veldig blenda som alltid. Føler meg dum som håpte at vi skulle få det til selv!

Åhh! Ikke si sånn da!
Nå må dere få komme inn i ivf køen å få drømmen oppfylt snart altså! Absolutt deres tur ❤
 
Back
Topp